NEMESİS ÇAĞRI MERKEZİ VE ANONİM ŞİRKETİ

BAĞLARBAŞI MAH. SANTRAL SOK. NO:27A MALTEPE - MALTEPE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 18.10.2022 07:55:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : NEMESİS ÇAĞRI MERKEZİ VE ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK PAY SAHİPLİ ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 7 Ekim 2022 Cuma
  • Sermaye : 50.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - KÜÇÜKYALI VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 6311765142
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 412672-5
  • Oda Sicil Numarası : 1405919
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0631176514200001
  • E-Tebligat Adresi : 25828-86375-84327
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, MALTEPE / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. 1- Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır a) Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kanyaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarım müşteri destek, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilere tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemleri kurmak, gerekli olarak ürün, alet ve edevatın alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. b) Çağrı merkezi kurmak, faaliyetleri yapmak (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak özel gün kutlama yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. c) Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirmesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermek, kendini geliştirmek ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamak. d) Her nevi ürünün pazarlamasında bilişim ve iletişim teknolojileri kullanılarak danışmanlık hizmetleri vermek veya verdirmek, her nevi elektronik ve ürünleri ithalatı ve ihracatı yapmak, e) Şirket amaç ve konusuyla ilgili gerçek ve tüzel kişilere yasaların elverdiği ölçüde danışmanlık hizmetleri vermek. f) Şirket, yürürlükteki mevzuata riayet etmek kaydıyla çağrı merkezi, müşteri hizmetleri, insan kaynakları ve danışmanlık sektörleri ile ilgili her türlü faaliyetle uğraşmak, bu sektörle ilgili her türlü ürün, program, yazılım ve donanım üretmek, geliştirmek, uygulamak, çözümler sunmak, dahili ve harici ticaretini yapmak, danışmanlık ve eğitim de dahil olmak üzere her türlü hizmeti vermek, pazarlama, organizasyon, araştırma ve geliştirme faaliyetlerinde bulunmak ve benzeri her türlü yasal faaliyet ve hizmetle iştigal etmek. g) Çağrı merkezi, müşteri hizmetleri ve yardım masası hizmetleri ile insan kaynakları ve danışmanlık sektörleri ile ilgili her türlü ürün, malzeme, program, donanım ve yazılım üretmek, geliştirmek, uygulamak, çözümler sunmak, kurslar düzenlemek, danışmanlık da dâhil olmak üzere ilgili her türlü hizmeti yurt içi ve yurt dışında vermek, talep eden firmalara bu hizmetleri pazarlamak. h) Gerçek ve tüzel kişiler ile bunlara ait işletmelere, yabancı uyruklu gerçek ve tüzel kişilere her türlü yönetim, ekonomik, ticari ve idari konular ve ilişkiler ile özellikle ticari organizasyon, şirket yönetimi, finansman, vergi, ticari ve sınai ilişkiler, sözleşmese ilişkileri ve müzakereler, tanıtım, dış pazarlama, ithalat, ihracat, Türkiyenin, yabancı ülkelerin ve uluslararası kuruluşların ekonomik, idari ve mali organizasyonlarının ve uygulamalarının ve bunların yürürlükte bulunan mevzuat ile mukayesesi ve uyumlulaştırılması hakkında ve uzmanlık alanlarına giren diğer konularda etüt, araştırma ve danışmanlık yapmak ve yerli ve yabancı kişi ve kuruluşlara danışmanlık hizmetleri, tercüme ve ofis destek hizmetleri vermek, yerli ve yabancı kişi ve kuruluşları temsilen ilgili tüm kurum ve kuruluşlar nezdinde başvurularda bulunmak, takip işlemlerini yerine getirmek ve sonuçlandırmak i) Çağrı Merkezi Faaliyetleri yapmak. İlgili mercilerden izin almak kaydıyla Türkiye ye umumi telefon hatları, özel telefon hatları, yüksek ve düşük hızda data, faks, video konferans ve buna bağlı işlemleri içeren hizmetler sağlamak. j) Yönetim, işletme, pazarlama alanlarında danışmanlık, pazar araştırması ve analiz faaliyetlerinde bulunmak. 2- Şirket bu maksat mevzuunu gerçekleştirmek için; a) Şirket amaç ve konusunu gerçekleştirmek için lüzumlu gördüğü her türlü gayrimenkul ve menkulleri alabilir veya inşa edebilir, satabilir, kiralayabilir, kiraya verebilir bunlar üzerinde ayni ve şahsi her türlü hak tesis edebilir, ipotek veya rehin verebilir ve ipotekleri fek edebilir. Şirket gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyet, kat irtifakı kat mülkiyeti tesis edebilir, her türlü gayrimenkullerle ilgili olarak tapu daireleri nezdinde cins tahsisi, ifraz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. b) Şirket konuları ile ilgili Yurt içinde ve Yurt dışında temsilcilikler açabilir, mümessillik, distribütörlük yapabilir, yine şirket konuları ile ilgili müşavirlik hizmetleri verebilir. Konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir. c) Şirketin amaç ve faaliyet sahalarıyla ilgili ticari markalar, modeller, çizimler, özel üretim ve imalat prosesleri veya sistemleri, know-how, peştemallık, şerefiye, patent, ihtira beratı, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
NEMESİS ÇAĞRI MERKEZİ VE ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL