ONE MORE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

NAMIK KEMAL MAH. 171.SOK. AKTIVITEMPLAZA APT. NO:13/4 ESENYURT - ESENYURT / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 9.03.2020 03:36:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ONE MORE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 5 Mart 2020 Perşembe
  • Sermaye : 250.000
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - AVCILAR VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 6430696301
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 239710-5
  • Oda Sicil Numarası : 1229468
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0643069630100001
  • E-Tebligat Adresi : 25939-65389-63099
  • İşletme Adresi : NAMIK KEMAL MAH. 171.SOK. AKTIVITEMPLAZA APT. NO:13/4 ESENYURT İSTANBUL TÜRKİYE
  • İlçe /İl : ESENYURT / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, ESENYURT / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. 1- Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2-Her türlü çağı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli alt yapı ve üst yapı sistemleri kurmak gerekli olan bütün alet edevatlarının alımını, satımını, ithalatını ve ihracatını yapmak. 3-Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağı merkezi performansı raporlarını yapmak, 4-Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dâhilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır, 5-Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağı merkezi(call center) hizmetleri vermek, 6-Konular ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler (online Chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve plafformlar kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction gibi), 7-Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Specfro CRMdeki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 8-Müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir, 9-Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir 10-Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorum alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir 11-Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesine eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir, 12-Şirket konusu ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir, mevcut şirketlerini hisselerini, paylarım, tahvillerini, varlıklarını satın alabilir, devralabilir, aracılık yapmamak kaydıyla satabilir, 13-Şirket konularına giren malların depolanması, nakli, tevdi için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, araç ve bina satın alabilir, satabilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir. Şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yerleri açabilir. 14-Şirket konusuyla ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know - how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi haklan istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devini alabilir. 15-Şirket ihtiyacı için gerekli kısa, orta ve uzun vade iç ve dış kredili dâhili ve harici finansman kurumlarından yerli ve yabancı işletmelerden temin edebilir. Bunlar için gerekli her türlü tasarrufta bulunabilir, teminat verebilir, hisse rehini verebilir. 16-Şirket konu ile ilgili olarak her türlü gayrimenkul iktisap edebilir, kiralayabilir veya kiraya verebilir, alabilir, satabilir, sahibi bulunduğu menkul ve gayrimenkulleri üzerinde şirket lehine ipotek tesis ve tescil edebilir veya bunlar üzerinde her türlü hakları iktisap edebilir. Şirket sahibi bulunduğu veya üçüncü kişi ve kuruluşlara ait menkul ve gayrimenkulleri ipotek verebilir, teminat olarak gösterebilir ve alacaklarına karşılık da menkul ve gayrimenkulleri ipotek alabilir verebilir ve bu ipotekleri fek edebilir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ONE MORE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL