ORTAK ÇÖZÜM DANIŞMANLIK REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ ÜRÜN PAZARLAMA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

MERKEZ MAH. ALİ GALİPBEY CAD. EKŞIOĞLU İŞ HANI BLOK NO:16 İÇ KAPI NO:14 GAZİOSMANPAŞA - GAZİOSMANPAŞA / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 4.01.2022 05:03:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ORTAK ÇÖZÜM DANIŞMANLIK REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ ÜRÜN PAZARLAMA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 16 Aralık 2021 Perşembe
  • Sermaye : 30.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - GAZİOSMANPAŞA VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 6470701641
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 346243-5
  • Oda Sicil Numarası : 1336717
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0647070164100001
  • E-Tebligat Adresi : 25929-25385-38955
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, GAZİOSMANPAŞA / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. ÇAĞRI MERKEZİ İlgili mercilerden izin almak kaydıyla Türkiye ye umumi telefon hatları, özel telefon hatları, yüksek ve düşük hızda data, faks, video konferans buna bağlı işlemleri içeren hizmetlerini sağlama. Çağrı Merkezi ile ilgili her türlü planlama, analiz, ön çalışma, projelendirme, proje yönetimi, kurulum, teknoloji, değişim, strarejik yönetim, organizasyon, sertifikasyon, operasyonel yönetim, performans yönetimi, eğitim yönetimi, verimlilik yönetimi, kalite yönetimi, fiyatlandırma, maliyet yönetimi, taktik yönetimi, coaching, satış yönetimi, etkin müşteri ilişkileri yönetimi, denetim, iç denetim, dış denetim, ölçme değerlendirme, dış kaynak yönetimi, tedarikci seçimi ve temini, sözleşme yönetimi, kalite güvence, şikayet yönetimi, ileri yönetim toplam kalite yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, iş geliştirme, altı sigma sürekli gelişim konularında hizmet, eğitim ve danışmanlık vermek. Bu hizmetlerle ilgili ürün geliştirmek, iş geliştirme çalışması yapmak, ürünlerin satış, pazarlama, ithalat, ihracat, alım satım yapmak, satış sonrası hizmet vermek ve verdirmek. Çağrı Merkezlerinin insan kaynakları ihtiyaçları ile ilgili her türlü seçme yerleştirme personel temini iş gücü hesabı profil belirleme özgeçmiş havuzu oluşturma özgeçmiş değerlendirme telefon mülakatı yüz yüze mülakat, profil analizi, sözlü test, yazılı test, işe alım uygulaması, ik uzmanı yetiştirilmesi ik süreç yönetimi, ik stratejileri belirlenmesi konularında hizmet, eğitimde danışmanlık vermek. Çağrı merkezi çalışanları, müşteri temsilcileri, teknik personeli tele-satış personeli, takım liderleri, operasyon sorumluları, çağrı merkezi yöneticileri, BT departmanı çalışanı ve yöneticileri, Destek departmanı çalışanları ve yöneticileri, eğitimciler, hizmet ve üretim sektörlerinden çalışanlar ve yöneticiler, sektör dışı çalışanlar, çağrı merkezi konusuna ilgi duyan gençler, sektörde kariyer yapmak isteyen personel ve personel adayları, girişimciler, kamu ve özel sektör yöneticileri, akademisyenler, öğretmenler, öğrencilere yönelik 1- ŞİRKET KONUSU İLE İLGİLİ DANIŞMANLIK HİZMETLERİ VERMEK 2- İnsan Kaynağı Hizmetleri başlıklarında verilen eğitimlere ek olarak her türlü kişisel gelişim, etkin iletişim, etkileme, ikna, satış, Yukarı/Aşağı/Çapraz satış, telefonda pazarlama, tahsilat, churn, takımdaşlık, müşteri yönetimi, stres yönetimi, yönetim becerileri, performans yönetimi, metrikler, operasyon yönetimi, çağrı merkezi yönetimi, rekabet yönetimi gibi konularda eğitim vermek, konferans ve seminerler organize etmek, şirketlere özel içerik hazırlamak, şirket içi eğitimler vermek, e eğitim ve uzatan eğitim uygulamaları düzenlemek, eğitim tasarlamak, geliştirmek, verilmekte olan eğitimlerin etkinliğini ölçmek, geri dönüşünü incelemek, eğitim ihtiyacını tespit etmek, eğitmen yetiştirmek, eğitim danışmanlığı vermek ve bu konularda gerçek ve tüzel kişiler ile birlikte hareket etmek ve ortaklık kurmak. Çağrı merkezi sektörünün gelişimine yönelik her türlü araştırma ve geliştirme çalışmaları yapmak, akademik çalışmalarda bulunmak, teşvik etmek ve desteklemek, kamu kuruluşları, üniversiteler e eğitim kurumları ile iş birliğinde bulunmak, yurt içinde ve dışında düzenlenen bilimsel çalışmaları takip etmek, edindiği bilgileri sektörün paylaşımını sunmak, sektör içerisinde araştırma ve geliştirme çalışmalarını tetiklemek, organizasyonunu gerçekleştirmek ve iletişim mecraları oluşturmak, bu hizmetlerle ilgili eğitim ve danışmanlık vermek, rapor, analiz ve araştırmaların satış, pazarlama, ithalat, ihracat, alım ve satım yapmak ve bu konularda gerçek ve tüzel kişiler ile birlikte hareket etmek ortaklık kurmak. Çağrı merkezinin verimlilik, performans, teknoloji, insan kaynağı ve hizmet kalitesini gelişimine yardımcı olacak her türlü ekonomik, teknolojik, akademik, bilimsel, sosyal gelişmeyi takip etmek, bu gelişmelerle ilgili sektörü bilgilendirmek, strateji geliştirmek yönlendirmek, eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek. Her türlü analog ve sayısal santral, telefon ve telefon santralleri, elektronik ve data haberleşme ürünleri, bilgisayarlar, bilgisayar iletişimi, bilgi işlem iletişim cihaz makine ve sistemleri ve bunlar ile ilgili gerekli her türlü aksam, yazılım, donanım aksesuar, yedek aksam sarf ve tesisat malzemeleri ile tamamlayıcı ürünlerin imalatı, bilgi, ses, hayal kayıt, görüntüleme ve elektronik, elektromanyetik nakline ait elektronik, telekomünikasyon alet, cihaz ve sistemleri, kopyalama, hesaplamaya, yazmaya ölçmeye, çizmeye kontrol etmeye yarayan fotokopi, faksimile, hesap ve ölçüm makine ce cihazları yazıcı ve çizici gibi elektronik mekanik ve sair cihaz ve sistemleri, iletişim telsiz iletişim cep telefonu çağrı cihazları, zaman kontrol saatler, sayaç bilgi iletişimi sistemleri, televizyon ve uydu antenleri bu sistemlerin parçaları, yazılımları tesisat malzemeleri ile ilgili imalat, ithalat, ihracat, alım satımı iç ve dış ticaret, e-ticaret işlemleri yapmak ve bunların bakım ve montajını yapmak, yaptırmak ve yukarıdaki konularda temsilcilik, distribütörlük, taahhüt mühendislik, proje, eğitimi ve danışmanlık vermek ve bu konularda gerçek ve tüzel kişiler ile birlikte hareket etmek ve ortaklık kurmak REKLAM VE ORGANİZASYON a. Her türlü eğlence ve gösteri ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ORTAK ÇÖZÜM DANIŞMANLIK REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ ÜRÜN PAZARLAMA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL