a) Firmalara stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti verilmesi. Yıllık medya ve iletişim planlarının hazırlanması. b) Markaların medyada görünürlüğünün artırılması için basın bülteni hazırlanması, kampanya oluşturulması, basın bülten servisinin yapılarak basılı ve dijital mecralarda yayınlanmasının sağlanması c) Medya ilişkileri ve basın mensupları ile ilişkilerin kurulması ve geliştirilmesi. d) Sosyal medyada içerik üretimi yapılması ve yönetilmesi. e) Firmalar için kriz yönetimi yol haritasının oluşturulması, kriz sürecinin yönetilmesi, olası krizlerin önlenmesi. f) Firmalar için basın toplantısı, özel konser, parti vb. organizasyonların düzenlenmesi. g) Halkla ilişkiler hizmeti verilmesi, kurumun amaçları doğrultusunda kendisi için geliştirdiği tanımın, kamuoyu tarafından aynı biçimde algılanmasını sağlayacak faaliyetlerin gerçekleştirilmesi. h) Geliştiren stratejiler ve uygulanan tekniklerle, kurumların fikirlerini ve hizmetlerini sundukları topluluklar ile devamlı iletişim içinde olmasının sağlanması. i) Halkla ilişkiler kapsamında diğer faaliyetlerin gerçekleştirilmesi.