POYRAZIM REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ LOJİSTİK DANIŞMANLIK VE ARACILIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

TOMTOM MAH. İSTİKLAL CAD. BEYOĞLU İŞ MERKEZİ BLOK NO:187 İÇ KAPI NO:147 BEYOĞLU - BEYOĞLU / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 3.07.2022 03:21:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : POYRAZIM REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ LOJİSTİK DANIŞMANLIK VE ARACILIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 17 Haziran 2022 Cuma
  • Sermaye : 50.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BEYOĞLU VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 7331066105
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 388002-5
  • Oda Sicil Numarası : 1380727
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0733106610500001
  • E-Tebligat Adresi : 25898-66249-83394
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, BEYOĞLU / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. ÇAĞRI MERKEZİ 1. Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarım müşteri destek ham, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2. Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununl ailgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak, 3. Çağrı merkezi faaliyetlerinin yürütülmesi ve Çağrı merkezi hizmetlerini sağlamak için gerekli olabilecek her türlü donanımın alımı satımı, 4. Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta, ses kayıtları alınmakta, çağrı merkezi performans raporları yapmak. 5. Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, Çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. 6. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda Call Center hizmetler vermek. 7. Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, fax, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanalları yönetmek, bununla ilgili olarak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction) Platformlar kurmak. 8. Şirketimizin müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Specto CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 9. Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri, kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi amaçlarla uygulanan SMS (Kısa Mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 10. Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 11. Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 12. Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir. 13. Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerin ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM Satışı ile her türlü GSM Kurumsal hizmetleri yapmak. YURT İÇİ - YURT DIŞI NAKLİYAT KARGO 1. Yurt içinde ve dışında her nevi kara, hava ve deniz nakil vasıtaları ile yük ve eşya taşımacılığı, nakliye komisyonculuğu yapmak. 2. Şirket faaliyeti ile ilgili her türlü nakil vasıtaları alır, satar, kiralar ve kiraya verir. 3. Yurt içinde ve yurt dışında paket, zarf ve kargo taşımacılığı yapmak. Araçlı araçsız kurye hizmetleri vermek. 4. Hava, deniz ve kara yolları ile her nevi kargonun nakliyesini, tahmil ve tahliyesini yapmak. TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK HİZMETLERİ 1. Şirket karayolu denizyolu ve havayolu ile şehirlerarası ve uluslararası kargo ve eşya ile yolcu taşımacılığı yapar ve bu hususlarda acentelik yapar. 2. Şehirlerarası ve uluslararası hava. Kara, deniz ve demiryolları ile kombine taşımacılık yapar ve bu hususlarda acentelik yapar. 3. Şehirlerarası ve uluslararası nakledilen eşyaların serbest bölgelerden, limanlardan ve antrepolardan yapılacak olan yüklerin tahmil ve tahliye operasyonları ile bunlar için gerekli olan her faaliyeti yürütür. 4. Öğrenci ve personel taşımacılığı yapmak. 5. Uçak, otobüs, gemi gibi tüm ulaşım araçları için her türlü bileti satmak ve bu maksatla bilet satış yerleri açmak. 6. Her türlü gemi ve yat işletmeciliği yapmak, gemi ve yat kiralamak. 7. Ticari ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
POYRAZIM REKLAM ÇAĞRI MERKEZİ LOJİSTİK DANIŞMANLIK VE ARACILIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL