Daha iyi bir müşteri deneyimi için buradayız
2004'ten beri...
Amacımız her iletişimde, müşterilerimizin müşterilerine akılda kalıcı bir deneyim yaratmak.
Bizim için müşteri etkileşimindeki ilk ve en önemli faktör, müşterilerimizin ihtiyaçlarını iyi anlamak ve analiz etmek.
Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümler öneriyor ve her zaman değerli, stratejik ve güvenilir bir ortak olmayı hedefliyoruz.
Değerlerimiz; güven, kalite ve iş birliği…
Procat olarak, firmalara daha iyi bir Müşteri Deneyimi, deneyimli ekibimizle, gelişmiş iletişim merkezi yönetimi hizmetleri ve teknolojileri sunuyoruz.
İhtiyacınıza Göre
Hizmetlerimiz, operasyonunuzun değişen ihtiyaçlarına uyum sağlamak için ölçeklenebilir ve esnek büyüme imkanı sağlar.
Maliyet Avantajı
İletişim merkezi müşteri deneyimini merkeze alarak uçtan uca yönetiriz. Böylece ana işinize odaklanabilir, maliyet avantajıyla dış kaynak kullanımını stratejik bir avantaja dönüştürebilirsiniz.
Güvenilir markalar, seçkin projeler
Hizmet verdiğimiz tüm yerli ve global markaların müşterileriyle olan bağını güçlendirmek için çalışıyoruz.
Terzi usulü, özel çözümler
Hizmet verdiğimiz her kuruma, o kurumun ihtiyaçlarına özel bir hizmet modeli dizayn ediyoruz.
Çok dilli işe alımda deneyim
İhtiyaç duyduğunuz tüm dillerde işe alım konusunda son derece deneyimliyiz.
İhtiyacınız olan yerdeyiz
Deneyimli ekibimiz sayesinde farklı lokasyonda, yeni bir iletişim merkezi ihtiyacınız olduğunda anahtar teslim bir kurulumla hizmet veriyoruz.
RESMİ FAALİYET KONUSU
TELEKOMÜNİKASYON - Çağrı merkezlerinin faaliyetleri
Her türlü yazılım internet telekomünikasyon ses ve data haberleşme uydu haberleşme bilgisayar elektronik büro network sistemleri ile bunlara ilişkin aksesuarlar yan donanımlar yedek parçalar ve sair malzemeleri almak ithal etmek satmak kiralamak ihraç etmek pazarlamak ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,
ESKİ ÜNVANI
PROCAT DANIŞMANLIK YAZILIM TELEKOMÜNİKASYON PAZARLAMA VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ