Sanko Holding bünyesindeki şirketlerin ve fabrikaların tekstil ürünlerini iç ve dış piyasalara sunmak için 1992 yılında kurulan Sanko Pazarlama kısa bir zamanda sektörde lider konuma gelmiştir.
Sanko Holding'in kapasitesini iç ve dış piyasalarda kurumsal pazarlamayla daha da güçlendiren Sanko Pazarlama' nın %25'i 2000 yılında Türkiye'de o güne kadar oluşturulan en geniş konsorsiyum tarafından halka arz edilmiştir.
Pamuk ipliği, örme, dokuma ve boyalı kumaş alanında geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Sanko Pazarlama ürün gamını sürekli yenilemekte ve müşterilerinin taleplerini karşılamaktadır.
Sanko Pazarlama grup bünyesindeki tekstil işletmelerinin ARGE çalışmalarına da müşterilerinin talepleri doğrultusunda yön vermektedir.
Ortakları ve müşterileri ile olduğu gibi çalışanlarıyla da dürüstlüğe ve güvene dayalı bir ortam oluşturan şirket, en kaliteli ürünleri ve hizmetleri sunmak için bilgi ve teknolojisini sürekli geliştirmektedir.
Güçlü mali yapısı ve profesyonel yönetimi ile sektördeki diğer şirketler arasından sıyrılan Sanko Pazarlama yurtdışındaki tedarikçilerin de tercihi olmaktadır.
İç ve dış piyasalarda sürekli olarak yeni pazar arayışlarında bulunan Sanko Pazarlama, çalışanlarının oluşturduğu sinerji sayesinde verimliliğini sürekli arttırmaktadır.