SESTA ÇAĞRI MERKEZİ VE HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

LEVENT MAH. KARANFİL CAD. 21 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 25.02.2015 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : SESTA ÇAĞRI MERKEZİ VE HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 25 Şubat 2015 Çarşamba
  • Sermaye : 50000
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 963469
  • NACE Kodu : 822001
1. Şirket amaç ve konusu, meri mevzuata riayet etmek ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yetkilendirmek kaydı ile her türlü elektronik haberleşme hizmeti verilmesi ve/veya altyapısı kurulması ve işletilmesi ve bununla birlikte yetkilendirme konusu hizmeti yerine getirirken gerekli ve/veya ilgili olan cihaz satış, kurulum, bakım-onarım ve danışmanlığa yönelik faaliyetleri yürütmektir. 2. Uydu haberleşme hizmeti, uydu platform hizmeti, GMPCS mobil telefon hizmeti, internet servis sağlayıcılığı hizmeti, ortak kullanımlı telsiz hizmeti, sabit telefon hizmeti, kablolu yayın hizmeti, altyapı işletmeciliği hizmeti, rehberlik hizmeti, sanal mobil şebeke hizmeti, hava taşıtlarında GSM-1800 mobil telefon hizmeti ve bilgi teknolojileri ve iletişim kurumu tarafından yetkilendirme yapılacak diğer elektronik haberleşme hizmetlerini sunabilir. 3. Ana amaç ve konusu olan elektronik haberleşme hizmetini vermek ve/veya altyapısını kurmak ve işletmek ile ilgili mümessillik, acentelik alabilir, verebilir. Konusu ile ilgili olarak makine, teçhizat, ekipman ihlal edebilir, satın alabilir, satabilir, bakım ve onarım yapabilir, konusu ile ilgili ihtiyaç olabilecek yazılım ithal edebilir, satın alabilir ve satabilir. 4. Konusu ile ilgili olarak dâhili ve harici acentelik, komisyonculuk, distribütörlük, temsilcilik, toptancılık, perakendecilik, ithalat, transit ticaret, geçici ithalat ve ihracat faaliyetlerinde bulunabilir. Türkiye içinde ve dışında başka kişi ve kuruluşları temsilci, dağıtımcı ve acente olarak tayin edebilir.ihalelere iştirak edebilir.Konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir. 5. Amaç ve konusunu gerçekleştirebilmek için yasaların belirlediği sınırlar çerçevesinde yerli ve yabancı benzeri şirketler ile ortaklıklar kurabilir, izin, imtiyaz, ruhsat, know-how, patent ve lisans sözleşmeleri yapabilir, konusu ile ilgili faaliyetler için ihtira haklarını, beratlarını, endüstriyel dizayn, model, resim ve ticaret unvanlarını, hususi imal ve istihsal usullerini ve benzeri diğer gayri maddi hakları iktisap edebilir, bu haklar üzerinde her türlü tasarrufta bulunabilir, marka tescil ettirebilir veya başkaları tarafından alınmış markaları devir alabilir, gerekirse bunları kısmen veya tamamen başkalarına devir edebilir, teminat olarak gösterebilir, kiraya verebilir. 6. Gerçek ve Tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek ham, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilere tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; iş bu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek 7. Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemleri kurmak, gerekli olarak ürün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dâhili ticaret ve pazarlamasını yapmak. 8. Çağrı merkezi kurmak,(call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakla, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 9 Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirmesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. 10. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda Call Center hizmetler vermek. 11. Konuları ile ilgili telefonçağrısı e-posta, fax, sms, çevrimiçi sohbet (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek bununla ilgili olarak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction) Platformlar kurmak. 12. Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Specto CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dâhili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 13. Müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri, kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi amaçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 14. Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
SESTA ÇAĞRI MERKEZİ VE HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL