TEKNOSOR TEKNOLOJİ DANIŞMANLIK DESTEK VE EĞİTİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

19 MAYIS MAH. İNÖNÜ CAD. SÜMER SOK. ZİTAŞ BLOK C3 BLK. K:1 D:3 PK:34736 KADIKÖY - KADIKÖY / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 16.10.2020 15:51:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : TEKNOSOR TEKNOLOJİ DANIŞMANLIK DESTEK VE EĞİTİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 9 Eylül 2011 Cuma
  • Sermaye : 100.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - YENİBOSNA VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 8360435650
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 789596-0
  • Oda Sicil Numarası : 790431
  • NACE Kodu : 620902
  • Faaliyet Alanları : Bilgi İşlem Yazılım, Tasarım, Kurulum Hizmetleri
  • Mersis No : 0836043565000011
  • E-Tebligat Adresi : 25959-36194-34642
TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri
TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri Ltd. şirketi, 20 yıllık Bilgi ve İletişim Teknolojileri tecrübesine sahip bir ekip tarafından, KOBİ ve Bireysel segment’ e yönelik Teknoloji Danışmanlığı ve Desteği Hizmetini vermek hedefiyle 2011 yılında kurulmuştur.
TEKNOSOR, KOBİ ve Bireysel kesimin ihtiyaç duyduğu Teknoloji Desteğine bir telefon uzaklığında hizmet verebilecek uzmanlık, bilgi altyapısı ve süreçleri hazırlar, yurt çapında hizmet veren Teknik Çağrı Merkezi uzmanlarımızı eğitir, destekler.
TEKNOSOR ve ASSISTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. işbirliği ile 11820 Hizmet numarası üzerinden Teknoloji Destek Hattı olarak Ekim 2011′ de hizmet vermeye başlamıştır.

11820 Teknoloji Destek Hattı Çağrı Merkezi
TeknoAsist Teknoloji Destek Paketi
TeknolojiDestekPaketleri
ZTE Modem Destek Hattı Çağrı Merkezi
Huawei Modem Destek Hattı Çağrı Merkezi
Cepkask Danışma Hattı Çağrı Merkezi

11820 – Teknoloji Destek Hattı
Biz Kimiz?

Bilişim Teknolojileri sektöründe 20 yılı aşkın profesyonel yöneticilik ve danışmanlık tecrübemizle, teknolojinin her alanında destek ve danışmanlık hizmetleri veren Çağrı Merkezimizi 2011 yılında kurduk.

İlk büyük projemize 2011 Ekim ayında, Türk Telekom’ un iştiraki olan AssisTT firması ile ortak 11820 Teknoloji Destek Hattını kurarak imza attık.

2013 Nisan itibariyle, TEKNOSA Teknoloji Destek Paketi hizmetiyle ikinci büyük projemize imza attık.

Vizyonumuz
KOBİ ve bireysel kullanıcılara yönelik bilgisayar, mobil, internet ve multimedya konularında teknoloji danışmanlığı ve desteği hizmetini, kaliteli ve uygun maliyetlerle sunmaktır.

KOBİ ve bireylerin bilişim teknolojilerini doğru ve verimli kullanmalarına yardımcı olmaktır. Güncel bilgi, ipucu ve tavsiyeleri paylaşarak; sorun çözerken kullanıcıları bilgilendirmektir.

TeknoSOR Farkı
Tüm genel teknolojilerle ilgili veya özel kapsamlı teknoloji destek hizmetini telefonla ve uzaktan bağlantıyla veren dünyada ilk ve tek firmayız. Bu modelle maliyet avantajı yaratıyor ve farklı uzmanlıkları barındırabiliyoruz.
Veritabanımızda yer almayan konular olduğunda hızlıca araştırma yaparak müşterimize geri dönüş yapıyoruz.
Tüm teknolojilere tek noktadan hizmet veren modelimizle de bir ilkiz.

Bilgisayar Çağrı Örnekleri:
• Hangi bilgisayar bana daha uygun?
• Tablet mi yoksa Netbook mu kullanmalıyım?
• Android cebim ve Ipad’imde Ofis programı kullanabilir miyim?
• Bilgisayarıma format attım, sürücülerini kuramıyorum.
• Modem’ imin kurulumunu yapamıyorum.
• Access Point kurulumu yapmak istiyorum.
• DVR Cihazımdan kamera görüntüsü alamıyorum.
• Bilgisayarıma Siber Suç Virüsü bulaştı, ekran kilitlendi..

Mobil Çağrı Örnekleri;
• Hangi Mobil telefon bana en uygun?
• Telefonumun 3G internet ayarlarını nasıl yaparım?
• Hangi Operatör’ ün 3G Servisi bana en uygun?
• 5” telefon mu, yoksa tablet mi almalıyım?
• Cep telefonumun mesajlarını nasıl yedeklerim?
• Cep telefonu rehberimi başka telefona nasıl taşırım?
• Tablet’ime oyun yükleyemiyorum.
• Akıllı Telefonumu Hot Spot olarak nasıl kullanırım?
• Tablet’imden 3G modemle internete girmek istiyorum.

İnternet Çağrı Örnekleri;
• Internete erişim sağlayamıyorum.
• Yeni modem aldım kuramıyorum.
• Evimin belli noktalarında internet çekmiyor. Nasıl bağlanabilirim?
• Internette oyun oynayamıyorum. yardımcı olur musunuz?
• Facebook şifrem çalındı. nasıl kurtarabilirim?
• Bilgisayarıma virüs girdi, nasıl temizleyebilirim?
• Internette güvenli alışveriş nasıl yapabilirim?

Multimedya Çağrı Örnekleri;
• Hangi TV’ i almalıyım (LCD, LED, 3D, İnternet TV)
• Uydu mu, Kablo TV mi, IPTV mi bana en uygun?
• Hangi marka/modellerde kampanya var?
• Sinema Sistemi ve Ses Sistemi ayrı mı alınmalı?
• Akıllı TV’ imden internet’ e bağlanamıyorum
• İnternet TV’ imden Youtube açamıyorum
• Oyun konsolumdan Online Oyun oynayamıyorum
• TV’ im Connex Card ile Kablo TV destekliyor mu?

Bilgisayar
• PC / Notebook / Ultrabook
• Modem / Router / WiFi
• Printer / Scanner / Fax
• Yazılım / Ofis Uygulamaları
• PC Optimizasyon / Yedekleme
• Virüs Temizleme

Mobil
• Tabletler, Navigasyon Cihazları
• Cep Telefonu, Akıllı Telefonlar ve Aksesuarlar
• MP3 Çalar / Mobil Oyun Konsolu
• İşletim Sistemleri (IOS, Android, Win8, BBerry)
• Uygulama Yükleme, Versiyon Yükseltme,
• İlk Kurulum, Kullanım ve Hard Reset Desteği

İnternet
• Website / Blog / Sosyal Medya
• Anlık Mesaj ve Görüşme Yazılımları
• E-Posta Kurulum ve Sorun Giderme
• Anti-Virus Seçimi ve Güvenlik Ayarları
• İnternet Browser ve Bağlantı Sorunları
• İnternet Bankacılığı ve Güvenli Alışveriş

Multimedya
• TV / Akıllı TV / 3D TV
• Ev Sinema ve Hi-Fi Ses Sistemleri
• Uydu / Kablo / IPTV
• Fotoğraf Makinası / Video Kamera
• Oyun Konsolları / Online Oyunlar
• Projeksiyon ve Görüntü Sistemleri

Bireysel ve Kobi Hizmetleri
Telefonla ve Uzaktan Bağlantı Destek
Yerinde Teknoloji Destek
Çözüm Analiz Danışmanlık
Web Tasarım, Uygulama, Güncelleme
Web Admin ve SEO Destek Hizmetleri
Alan adı kaydı ve web hosting

Kurumsal Hizmetler
BT Yardım Masası Hizmeti
Satış Sonrası Yardım Masası Hizmeti
Bulut Santral ve IVR Hizmeti
Müşteri Çağrı Bilgi ve Destek Hizmeti
Web Sitesi Hizmetleri
Anlık İhtiyaç Çağrı Hizmeti

11820 – Teknoloji Destek Hattı
AssisTT Rehberlik ve Müşteri İlişkileri A.Ş. bu hizmeti, Teknosor Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri şirketinin vizyonu ve iş ortaklığı ile vermektedir.
AssisTT, %100 Türk Telekom iştiraki olan Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi şirketidir. Kasım 2007′de kurulan AssisTT, verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.
AssisTT, bir çağrı merkezinden ziyade, müşteri irtibat noktası olarak hizmet vermektedir. Sadece Türk Telekom’a değil, başka kurum ve şirketlere de hizmet vermekte olan AssisTT, şu anda Türkiye’nin en büyük 2. çağrı merkezi ve kısa zamanda Türkiye’de çağrı merkezi işinin standartlarını belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir.

Değerlerimiz
• Güvenilir
• Müşterileri için değer yaratan
• Maliyet odaklı çözümler sunan
• Sonuç odaklı
• Yenilikçi
• Sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden

Kalite Politikamız
• Faaliyetlerimizi, kurumsal müşterilerimizin beklentilerine ve yasal mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,
• Kalite ve verimliliğimizi sürekli geliştirmek,
• Müşteri bilgilerinin korunması ve gizliliğinin sağlanması için bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı tüm önlemleri almak,
• Hizmetlerimizi; tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirmek,
• Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini ilke olarak benimsemek ve memnuniyeti arttırıcı faaliyetlerde bulunmak,
• Tüm şikâyetleri zamanında değerlendirmek ve şikâyete sebep olan mağduriyeti gidermek,
• Müşteri şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırmayı sağlayacak fırsatlar olarak görmek ve değerlendirmek,
Hem kuruluşumuz adına hem de toplum adına öncelikli görevimizdir.

RESMİ FAALİYET KONUSU

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - Diğer bilgi teknolojisi ve bilgisayar hizmet faaliyetleri (kişisel bilgisayarların ve çevre birimlerinin kurulumu, yazılım kurma vb.)
Firmanın iş Konusu
Şirket, her türlü teknoloji danışmanlığı, çağrı merkezi hizmetleri, elektronik, bilişim ve teknoloji donanımı, cep telefonu ve mobil cihazları, bilgisayar ve yazılımları, bilgisayar çevre birimleri, bilgisayar tüketim malzemeleri, bilgi iletişimi sistemleri, sistem parçaları, aksesuarları, yedek parçaları, yazılım ürün geliştirme konularında; danışmanlık, servis, temsilcilik, distribütörlük,taahhüt, mühendislik, kiralama, ithalat, ihracat, iç ve dış ticaret faaliyetlerinde bulunur ve 30.6.2014 tarihinde tescil edilen tadil metninde yazılı olan diğer işler,

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
TEKNOSOR TEKNOLOJİ DANIŞMANLIK DESTEK VE EĞİTİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL