METİS BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

DEFTERDAR MAH. OTAKÇILAR CAD. NO:78 FLATOFİS KAT:4 D:61-65 EYÜPSULTAN - EYÜPSULTAN / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 10.06.2018 19:14:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : METİS BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : TELEPERFORMANCE TURKİYE ÇAĞRI MERKEZİ
  • Firma Türü : ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 12 Nisan 1991 Cuma
  • Sermaye : 500.000,00 TL
  • Vergi Numarası : 6200026980
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 274623
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0620002698000014
Teleperformance Turkiye Çağrı Merkezi
Müşterilerimizin CRM iş ortağı olarak müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, teknik destek, tahsilat aramaları ve tamamlayıcı hizmetlerimiz ile sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesindeyiz!

Teleperformance, her fırsatta eşsiz müşteri deneyimi sunar. Teleperformance olarak, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına 217.000 çalışanımız ile 74 ülkede 340 çağrı merkezinde 265 dil ve lehçede 1978 yılından beri hizmet sağlamaktayız.

“Global Standartlarda Yerel Mükemmellik” ilkemizle Türkiye’de, İstanbul’da, Uşak’ta, Trabzon'da ve Balıkesir’de olmak üzere toplam 4 lokasyonumuzda 2.500’ün üzerinde çalışanımız, esnek ve çevik iş modelimiz, güçlü teknolojik altyapımız ve benzersiz CRM uzmanlığımız ile hem Türkiye’de hem de Yakın Kıyı ülkelerinde farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok öncü firmaya çağrı merkezi hizmetlerimizi sunuyoruz. Müşterilerimizin CRM iş ortağı olarak müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, teknik destek, tahsilat aramaları ve tamamlayıcı hizmetlerimiz ile sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesindeyiz!

Küresel ayak izimiz sayesinde, dünya çapında birçok ülkeden edindiğimiz en iyi uygulamalarımızı ve deneyimlerimizi sürekli inovasyon, en iyi müşteri temsilcileri, verimli süreçler, analitik çözümler ve stratejik lokasyonlar ilkelerimizle bir araya getiriyoruz. Bize ihtiyaç duyduğunuz her zaman, sorunsuz ve geliştirilmiş müşteri deneyimi sunmak için hızlı ekip ataması ve hizmet çeşitliliği ile yanınızdayız! Biz, müşterilerimizin işlerine tutku ve mükemmellikle dokunarak insanlarla insanlar için çalışıyoruz. İşimizi yaparken insan öğesinin önem kazandığını ve müşterilerimizin memnuniyetinin, çalışanlarımızın profesyonelliği ve mutluluğu ile doğrudan ilgili olduğunu biliyoruz. Bizim işimiz “Tutkuyu Mükemmelliyete Dönüştürmek”.

Biz tutkuyla hareket ederiz. Tutku bizi tanımlar, bizi motive eder, ileriye taşır. Yaptığımız her şeyde tutku var!

HİZMETLERİMİZ
Müşteri Hizmetleri

Teleperformance müşterilerinizi mutlu etmenin önemini biliyor. Yeni müşteri kazanmak varolan müşterinizi elinizde tutmaktan çok daha maliyetlidir. Bu yüzden, başarılı firmalar için uzun dönemli müşteri ilişkileri geliştirmek önceliklidir.

Teleperformance olarak bizim hizmet anlayışımız, sizin işinizin bir uzantısı olarak müşterilerinizle aranızda bir iletişim köprüsü görevi görmektir. Size ve müşterinize en verimli ve etkin müşteri hizmetleri sunmaktayız.

Telefon, e-posta, web, faks gibi farklı kanallar aracılığıyla müşteri taleplerini / şikayetlerini alarak müşteri ilişkilerinizi geliştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için size en verimli ve etkin hizmeti sunmak isteriz.

Müşteri Kazanımı
Müşterilerimizin iyi eğitimli satış güçleri olan müşteri kazanımı uzmanlarımız, potansiyel müşterileri adaylarınızı saygın ve sadık müşterilerinize dönüştürmek için çalışıyorlar.

Firmalar hedef müşterileri ile sadece iletişimde olmamalı, onlarla gerçekten bağlanmalıdır. Ve bu bizim uzmanlığımız. İlk temasları satışa döndürecek deneyime sahibiz. Gelen çağrılar ve dış aramalar ile soruları yanıtlamak, faydaları ortaya çıkarmak ve potansiyel alıcılara "evet" dedirtmek için müşterilerimiz adına en uygun teklifleri sunarız.

Teleperformance olarak müşterilerimizin kurumsal ve bireysel müşterilerine hizmetler sunuyoruz:
Fırsat Yaratma ve Randevu Alma
Veri Güncelleme ve Doğrulama Hizmetleri
Çapraz ve Dikey Satış
Müşteri Tutma ve Bağlılık Yönetimi
Geri Kazanma Programları ve Anketler
Tahsilat Aramaları

Teknik Destek
İhtiyaçlarınıza göre uyarlanmış, geniş kapsamlı teknik destek hizmetleri sunarak işinize katma değer sağlıyoruz.

Teleperformance'ın yetenekli yazılım ve donanım teknik destek uzmanlarımız müşterilerinize daha ucuz ve daha hızlı teknik yardım sunuyor. Geniş hizmet yelpazemiz:

Sorun bulma ve çözme
Donanım arızaları sorgulama ve takip
Şikayet yönetimi
Ürün bilgilendirme
Uzaktan tanı ve çözüm
Saha mühendisi ve/veya teknik servis yönlendirmeleri
Parça bazında tanı koyma
Satış fırsatları yakalama
Bütün bunları, telefon, e-posta, chat ile yapabildiğimiz gibi, forumlarınızın yönetimini de üstleniyoruz.

Tahsilat Aramaları
Teleperformance uzmanlığı, tahsilat gibi hassas durumlarda bile en iyi müşteri ilişkilerini kurmaktır. Tahsilat yönetimi konusunda dünya lideri olarak çeşitli segmentlerdeki öncü firmalar ile çalışıyoruz. Tahsilat yönetim ekibimiz borcu olan müşterilerle hızlı şekilde iletişime geçer, borcun ödenmeme sebebini inceler ve sizin müşteri ilişki yönetimi ve hizmet stratejinize en uygun acil ödeme planı oluşturur.

Teleperformance işinize özen gösterirken müşterileriniz ve onların ödeme yükümlülükleri ile de ilgilenir.

BPO
İyi yapılanmış müşteri hizmetleri farklı iletişim kanalları ile çeşitli ürün ve hizmetleri destekler. Ön ofiste çözülemeyen bütün talepler, tamamlayıcı hizmet operasyonları tarafından ele alınır. Teleperformance bu tür talepleri karşılayacak geniş hizmet yelpazesine sahiptir.

Biz biliyoruz ki, tamamlayıcı hizmetler ön ofis hizmetleri ile entegre olarak sunulduğunda müşteri deneyimi döngüsünün önemli bir parçasıdır.

Platinum
“Müşterilerinizle görüştüğünüz her anın onların memnuniyetini daha üst seviyelere taşımak ve onlarla aranızda bir daha asla bozulmayacak bağlar kurmak için ortaya çıkan fırsatlar olduğunu biliyoruz.”

Bernd Schmitt
Teleperformance, müşteri segmentasyonu olan iş ortaklarının ihtiyaçlarına uygun Platinum hizmet sunar. Bu hizmeti en üst düzeyde sunmak ve marka farklılığınızı yaratabilmek için en iyi süreçleri, kalifiye çalışanları ve son teknoloji birleştirir.

E-Performance
Teleperformance e-PERFORMANCE sosyal medya çözümü ile markalar ve tüketiciler arasında bağlantı, etkileşim ve bağlılığa dayalı güçlü diyaloglar kuruyor, sağlam ilişkiler yaratıyor ve iş ortakları için en uygun stratejiyi belirliyor.

Sosyal medyayı en etkin şekilde kullanarak müşteri memnuniyetini artırmak için müşteri bilgilerini ve bağlılığını 3 bileşenli bir çözüm ile yönetiyoruz: Fısıtlı Takibi, İçgörü Analizi, Bağlılık Geliştirme.

RESMİ FAALİYET KONUSU
TELEKOMÜNİKASYON - Çağrı merkezlerinin faaliyetleri
Firmanın İş Konusu: Bilgisayar elektronik elektrik iletişim üretim ve diğer sektörlere teknolojisinden ve know-how'undan yararlandırmak üzere kendi tesislerinde ve/veya müşteri tesislerinde telefonda teknik destek satış pazarlama pazar araştırması gibi çağrı merkezi hizmetleri ile müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki saha satış hizmetleri ve bu hizmetlerle ilgili gerekli lojistik hizmetleri vermek danışmanlık yapmak ve 30.12.2013 tarihinde tescil edilen ana sözleşme tadil metninde yazılı olan diğer işler,

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
METİS BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL