TEPE SERVİS VE YÖNETİM ANONİM ŞİRKETİ

NİVERSİTELER MAH. 1597 CAD. NO:3/89 ÇANKAYA - ÇANKAYA / ANKARA / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 21.02.2019 13:06:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : TEPE SERVİS VE YÖNETİM ANONİM ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : TEPE SERVİS
  • Firma Türü : TEK PAY SAHİPLİ ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 16 Mart 2012 Cuma
  • Vergi Dairesi : ANKARA - BAŞKENT VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 8390532409
  • Ticaret Odası : ANKARA TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 258162
  • NACE Kodu : 812101
  • Faaliyet Alanları : Temizlik Hizmetleri (Ev, İşyeri, Büro v.b.)
  • Mersis No : 0839053240900014
  • Çalışan Sayısı : 11-50
Şirket Hakkında
2008 yılında kurulan Tepe Servis ve Yönetim A.Ş, 10. hizmet yılına ulaştığı günümüzde yurt çapında kurumsal müşterilerinin “Entegre Tesis Yönetimi” çatısı altındaki tüm hizmet ihtiyaçlarına çözüm üreten %100 Türk sermayeli tek yönetim şirketi konumundadır. Tepe Servis, 81 ilde, 9000 çalışanı ve 250 kurumsal müşterisiyle kısa zamanda sektörün liderleri arasında yerini almıştır.

Kurumsal Temizlik başta olmak üzere, Tesis/Plaza/Site/AVM Yönetimi ve İşletmesi, Teknik Bakım ve Onarım Hizmetleri, Banka Şube Temizliği /Off-site ATM Temizlik Hizmetleri, Dış Cephe ve İnşaat Temizliği, PPP Şehir Hastaneleri Medikal Olmayan Genel Destek Hizmetleri (P2) ile Bina Destek Hizmetleri (P1) ve Çağrı Merkezi hizmetlerini güçlü kadrosu ile tek adresten sağlayabilen Tepe Servis, ihtiyaç duyulan tüm diğer hizmetleri de “Entegratör” kimliği ile Bilkent Holding Hizmet Grubu Şirketleri aracılığıyla en uygun şekilde sunabilmektedir.

Halen Türkiye’nin önde gelen bankalarına şube temizliği hizmeti veren, Türkiye’nin her şehri ve Kıbrıs’ta ayda 40.000'den fazla ATM silimi gerçekleştiren Tepe Servis, Adana, Ankara ve İstanbul’daki 1000 seat’lik çift-yedekli Çağrı Merkezlerinde sektörünün önde gelen kurumsal müşterilerine 7/24 inbound-outbound hizmet sunmaktadır.

Çağın gereksinimlerine göre hizmet yelpazesine her geçen gün yenilerini ekleyerek zenginleştiren Tepe Servis; 2017 yılında Mersin, Isparta ve Yozgat’ta açılan Türkiye’nin ilk üç şehir hastanesinin “PPP Medikal Olmayan Genel Destek Hizmetleri (P2)” ile Isparta Şehir Hastanesi’nin “PPP Bina Destek Hizmetleri (P1) ” hizmetlerini sunarak bu sektörde bir öncü olmakla kalmamış, dünyanın en büyük hastane komplekslerinden biri olan 3731 yataklı dev Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nin de destek hizmetleri alt yüklenicisi olma başarısını elde ederek sektördeki liderliğini tescil etmiştir.

Yeni müşteri ve iş ortaklarıyla büyüme stratejisiyle Tepe Servis önümüzdeki dönemde; “Çoklu Hizmet Entegratörü” yapısını güçlendirerek operasyonel verimliliği artırmayı, sektörüne özel inovatif teknoloji yatırımlarını devam ettirmeyi hem Entegre Tesis Yönetimi Hizmetleri, hem de Çağrı Merkezi segmentinde müşteri sayısını artıracak atılımları planlamaktadır.

Şirket Politikası
Çevreye, topluma ve çalışanlarına karşı sorumluluklarının bilincinde, teknoloji ve kalite açısından, sektöründe lider bir kuruluş olarak politikamız müşterilerimize beklentilerinin üzerinde ürün ve hizmet sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır.

Bu doğrultuda amacımız,
Mal ve hizmet temin ettiğimiz tedarikçilerimizle, öncelikle kalite, çevre duyarlılığı ve iş güvenliğini sağlayacak iş birliği ve güven çerçevesinde çalışarak verimliliğimizi arttırmak, bütün faaliyet sahalarında ve hizmet birimlerinde tüm faaliyetlerimizi sistematik ve düzenli bir şekilde değerlendirerek sürekli daha iyiye ve doğruya yönelmektir.

Çalışmalarımız kapsamında başta çevre, iş sağlığı ve güvenliği olmak üzere çalışan görüşleri dikkate alınarak süreçlerin yönetilmesi, ilgili tüm yasal şartlara uymayı, çevresel etkileri, kirlenmeyi, kaza risklerini önlemeyi ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

Entegre Yönetim Sisteminin sürekliliğinin sağlanması şirket çalışanları olarak hepimizin ortak görevi ve geleceğidir.
Canan ÇAKMAKCI
Genel Müdür


Bilgi Güvenliği ve Yönetim Sistemleri Politikası
Hizmet sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri kapsamında bilgi güvenliğini sağlamak, iş sürekliliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik potansiyel tehlikelerden korunmak amacıyla;

Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmeyi,

Bilgi güvenliği ile ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi,
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizin ISO 27001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde doküman oluşturmayı ve uygulamayı,
Sisteme aykırı davranışlarda bulunan kurum içi veya dışı kişi ve tüzel kişiliklere, ilgili yasal ve düzenleyici mevzuat ve şirket prosedürleri kapsamında yaptırımlar uygulamayı,
Sistemin sürekli iyileştirilmesi için yeterli işgücü/finansal kaynağı ayırmayı ve altyapımızı geliştirmeyi
Tepe Yönetimi olarak kabul ve taahhüt ederiz.

Misyon

Organizasyonların ana faaliyetlerini yürütebilmesi ve yapılarda kaliteli yaşam ve çalışma ortamının sağlanabilmesi için, uzman, kaliteli, deneyimli kadrosuyla yüksek standartlı, ekonomik, geniş tabanlı hizmet sunmak ve müşteri ihtiyaçlarının tümünü en iyi şekilde karşılayabilmektir.

RESMİ FAALİYET KONUSU
İŞLETME DESTEK HİZMETLERİ Meslek grubunda, ANKARA ili Bölgesinde Binaların genel temizliği (daire, apartman, büro, fabrika, kurum, mağaza vb. her türlü binanın genel temizliği dahil, pencere, baca, sanayi makinesi, vb. uzmanlaşmış temizlik faaliyetleri hariç) konularında hizmet vermektedir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
TEPE SERVİS VE YÖNETİM ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL