VANADENGAGE TURKEY MÜŞTERİ HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ

NİSBETİYE MAH. GAZİ GÜÇNAR SOK. UYGUR İŞ MERKEZİ BLOK NO:4 İÇ KAPI NO:2 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 25.01.2023 06:44:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : VANADENGAGE TURKEY MÜŞTERİ HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK PAY SAHİPLİ ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 18 Ocak 2023 Çarşamba
  • Sermaye : 50.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BEŞİKTAŞ VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 9221401889
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 437954-5
  • Oda Sicil Numarası : 1431941
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0922140188900001
  • E-Tebligat Adresi : 25858-77001-18956
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, BEŞİKTAŞ / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır. İLETİŞİM 1. Internet servis sağlayıcılığı, internet içerik sağlayıcılığı ve internet erişim sağlayıcılığı da dahil olmak üzere, internetle ilgili her türlü hizmeti vermek, 2. İnternet her türlü elektronik ve tüm diğer haberleşme kanallarına yönelik her türlü hizmet yazılım, dizayn, donanım, eğitim, danışmanlık, seminer vb. hizmetler vermek ve internet üzerinden her türlü ticari faaliyette bulunmak, 3. Kanuni mevzuatın öngördüğü izinleri almak kaydıyla uydu kanalları kullanmak, kiralamak, kiraya vermek, uydu haberleşmesini sağlayacak yer istasyonu VSAT şebekeleri kurmak, işletmek, kiralamak ve kiraya vermek, 4. Yurt içinde ve yurt dışında veri haberleşmesi sağlayacak şebekeleri kurmak ve işletmek, kiralamak ve kiraya vermek, 5. Her türlü haberleşme cihazları ve sistemleri, çanak anten ve sistemleri satın almak, satmak, ithal ve ihraç etmek, kiralamak, kiraya vermek, işletmeye açmak, devralmak, devretmek, kullanma hakkını satın almak veya başkalarına kullandırmak, 6. Her türlü haberleşme cihaz ve uydu sistemlerinin her türlü aksam yedek parça ve yan malzemelerini satın almak, satmak, ithal ve ihraç etmek, 7. Her türlü haberleşme cihaz ve uydu sistemlerinin bakım onarım ve teknik servis hizmetleri yapmak, yaptırmak, kiralamak, kiraya vermek bu konuda her türlü bakım ve servis istasyonları kurmak, işletmek devralmak, devretmek, 8. Her türlü haberleşme cihaz ve uydu sistemlerinin bakım, onarım ve teknik hizmetlerini sağlamak ve gerekirse yabancı teknik elemanı hizmeti vermek, 9. İlgili mercilerden izin almak kaydı ile telli veya telsiz haberleşme halleri ile yurt içi veya yurt dışı enformasyon sistemlerine erişim hizmeti sağlamak, 10. Yurt içi ve yurt dışındaki çeşitli sektör ve faaliyet konularına ilişkin bilgi merkezleri oluşturmak ve bu bilgileri talep eden kuruluşlara pazarlamak, 11. Yurt içi ve yurt dışındaki kişi ve kuruluşların bilgi ve iletişim sistemlerini kurmak, barındırmak, işletimini sağlamak veya bu bilgi ve iletişim sistemlerini uzaktan erişerek işletmek ve yönetmek ve bu konularla ilgili diğer hizmetleri vermek, 12. Kendi konusu ile ilgili olarak tanıtım, satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmak, ayrıca başka kişi ve kuruluşların ürün ve hizmetlerinin gerek internet üzerinden gerekse başka tanıtım şekillerinde satış ve pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi için her türlü hizmette bulunmak, konu ile ilgili reklamlar vermek, 13. Kendi konusu ile ilgili olarak bilgisayar yazılımları, donanımları ve bunların sarf malzemelerini yasalar tahtında ithal ve ihraç etmek, kendi ihtiyacı için alım satımını yapmak, bu konularda faaliyet gösteren diğer yurt içi ve yurt dışı firmaların mümessilliklerini ve bayiliğini yapmak, bunlarla ilgili tamir ve bakım hizmetleri vermek, 14. Her türlü haberleşme cihaz ve sistemlerini yasalar tahtında ithal ve ihraç etmek, kendi ihtiyacı için alım satımını yapmak, bu konularda faaliyet gösteren yurt içi ve yurt dışı firmaların mümessilliklerini yapmak, bunlarla ilgili tamir ve bakım hizmetleri vermek, 15. Kendi konusuyla ilgili olarak her türlü bilgi iletişim şebekelerini kurmak, işletmek, bunların alım ve fazlalarının satımını yapmak, bunlarla ilgili hizmetleri vermek, 16. Bilgisayar yazılım ve donanımları, bilgi iletişim sistemleri ile ilgili eğitim hizmetleri vermek. ÇAĞRI MERKEZİ DANIŞMANLIĞI 1. Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2. Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatlarına alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret pazarlamasını yapmak, 3. Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak, 4. Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır, 5. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri vermek, 6. Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
VANADENGAGE TURKEY MÜŞTERİ HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL