VİP CALL TEKNOLOJİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

ABDURRAHMANGAZİ MAH. ATAYOLU CAD. NO:41A SANCAKTEPE - SANCAKTEPE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 15.01.2021 20:03:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : VİP CALL TEKNOLOJİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 6 Ocak 2021 Çarşamba
  • Sermaye : 100.000 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - SULTANBEYLİ VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 9250966570
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 285934-5
  • Oda Sicil Numarası : 1275634
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0925096657000001
  • E-Tebligat Adresi : 25909-47092-43334
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, SANCAKTEPE / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. 1-Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilerine tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak, iş bu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek. 2-Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli alt yapı ve üst yapı sistemlerini kurmak. Gerekli olan bütün alet ve eda vatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak.3- Şirket faaliyeti ile ilgili olarak çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürün ile ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün, kutlama, yeni ürün tanıtımı, memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrıların görüşme kayıtlarını bir yazılım programında tutmak, ses kayıtlarını almak ve bu kayıtları değerlendirerek çağrı merkezi performans raporları yapmak.4- Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgiendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 5-Şirket faaliyetleri dahilinde alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayii kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. 6-Şirket faaliyetleri dahilinde Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri verebilir. 7- Şirket konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms,çevirimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center gibi) şirket müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir. Bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir. Bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetinde bulunabilir. Şirket faaliyetleri dahilinde müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir.8- Şirket faaliyetleri dahilinde sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 9-internet ve On-Line sistemler içinde ve telekomünikasyon yolu ile her türlü bilginin dağıtım, ticaret, pazarlama ve iletişimini yapmak, iletişim sistemleri kurmak.İlgili mercilerden izin almak kaydı ile telli veya telsiz haberleşme halleri ile yurtiçi ve yurtdışı enformasyon sistemlerine erişim hizmeti sağlamak ve her türlü hizmetlerini sunmak. İnternet erişimi sağlamak, internet üzerinden her türlü malın alım, satım, işlemlerini gerçekleştirmek ve bu amaçla sanal mağazalar oluşturmak ve alt yapı hizmetleri vermek.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
VİP CALL TEKNOLOJİ VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL