Uzmanlaşmış destek hizmetleri alanlarında TELEKOMÜNİKASYON meslek grubunda MURATPAŞA/ANTALYA Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri gibi konularda faaliyet göstermektedir. İştigal Konusu:Çağrı merkezleri kurmak, işletmek, yönetmek ve her türlü çağrı merkezi hizmetlerini gerçekleştirmekResmi ve özel kişi ve kuruluşların yapmakta olduğu telekomünikasyon ve iletişim hizmetlerinin bayiliklerini almak ve işletmek Müşteri hizmetlerine yönelik her türlü işleri yürütmek Nihai tüketiciden üretici veya satıcı şirketlerin ürünleri ve hizmetleri ile ilgili olarak gelen telefon, fax, internet vs danışma çağrılarına karşılık müşterilerle iletişim kurmak, sözlü teknik destek vermek, gelen çağrıları gereğinde elektronik, teknik ve mekanik destek alabilecekleri yöne yönlendirmek suretiyle iletişim kurarak danışmanlık hizmeti vermek 7 gün 24 saat hizmet vererek, kurumsal müşteri adına gelen çağrılan standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak Çağrı merkezinde çalıştırmak üzere işe alınacak personele eğitim vermek, eğitim süresini takip etmek ve eğitim kurumlan ile anlaşmak Ana Sözleşmesinde Yazılı Konular