REKLAM AJANSLARININ FAALİYETLERİ VE STRATEJİ DANIŞMANLIĞI. ŞİRKETLERE MARKALARIYLA İLGİLİ TÜM PAZARLAMA İLETİŞİMİ AKTİVİTELERİ İLE İLGİLİ DANIŞMANLIK VERMEK, MARKA VE İLETİŞİM STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ, BU STRATEJİLERİN HAYATA GEÇİRİLMESİ SIRASINDA DANIŞMANLIK VERMEK, MARKALARLA İLGİLİ PROJE SÜREÇLERİNİN YÜRÜTÜLMESİNİ BİZZAT YÖNETMEK, BU MARKA PROJE SÜREÇLERİNE KATKI SAĞLAYAN ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARLA OLAN İLİŞKİLERİ KOORDİNE ETMEK.