• 0 Takipçi

  • 156 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 1.154 İşletme görüntülenme

Yanıltıcı Arama ve Sözleşme ile Haksız Abonelik Mağduriyeti


25.06.2025 tarihinde saat 17:17’de, Türk Telekom müşteri hizmetlerinden 0 (216) 990 22 17 numaralı telefondan arandım, beni arayan hanımefendi oturduğum bölgede internet altyapısının yenilendiğini halihazırda kullandığım 4G destekli modemin çalışmayacağını ve 5G destekleyen modem kullanmam gerektiğini söyledi.

Modemi yenilemediğim takdirde modem altyapıya uygun olmadığından internet kesintisi olacağından bahsetti ve artık modemin çalışmayacağını belirtti.

Yeni modem için tek seferlik 3.990 TL kapıda ödemeli kargo göndereceklerini söyledi ve ardından beni 0312 890 09 61 numaralı telefona yönlendirip onaylamamı istedi.

Bana var olan sözleşmemizin biteceğini 199 TL ile 2 yıl sabit fiyat anlaşması ile internet yenileme hizmeti sunacaklarını ve modemimin eski olması nedeniyle ileride sorun yaşayacağımı, değiştirmem gerektiğini söylediler (Türk Telekom ev interneti aboneliği babamın adına kayıtlı dolayısıyla benim modem alma ya da taahhüt uzatma yetkim yok).

Yoğunluğum nedeniyle onayladım; fakat onay sonrasında SMS Fibernet olarak geldi, yani arayanlar Türk Telekom değilmiş.

İptal etmek için ilgili numaraları geri aradığımda telefonlara hiçbir şekilde cevap vermediler.

Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım beni arayan numaraları sorgulattığımda Türk Telekom ile ilgilerinin olmadığını itibar etmememi söylediler.

Gerçek dışı olduğunu sonradan öğrendiğim Üyelik sözleşmesini kabul etmediğimi, Modem yenileme işlemini de kabul etmediğimi beyan ediyorum.

Biraz araştırma yapınca Fibernet Global İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin birçok insanı bu yolla kandırdıklarını öğrendim.

CİMER ve Tüketici Hakem Heyeti üzerinden gerekli şikayetlerde bulunacağım.

Cayma hakkımı kullanmak için beni arayan numarayı defalarca kez geri aradım ancak dönüş yapılmadı.

Cayma hakkımı kullanmak istiyorum.

Fibernet Global İletişim Hizmetleri tarafından tarafıma SMS ile gönderilen KVKK onayı yanıltıcı şekilde onaylatılmıştır.

Bana ulaşan telefon numaralarından ve firma tarafından adıma yapılan herhangi bir abonelik, üyelik, fatura gibi bilgim dışında yapılan hiçbir işlemde mesuliyet kabul etmiyorum.

Gereğinin yapılmasını arz ederim.

Tarafıma yapılan bilgilendirme ve satış işlemi yanıltıcıdır.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında cayma hakkımı kullanıyor ve hiçbir hizmeti kabul etmediğimi beyan ediyorum.

İlgili sözleşmenin ve KVKK onayının geçersiz olduğunu bildirir, gerekli yasal başvuruların yapılacağını tarafınıza ihtaren bildiririm.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL