0 Takipçi
9 Görüntülenme
1 Şikayet
2.786 İşletme görüntülenme
İstanbul Bağcılar’daki Mobilhan mağazasından yaklaşık 3-4 hafta önce gardırop, konsol, koltuk takımı ve yatak odası takımı satın aldım.
Ürünlerin teslimatında ve kalitesinde ciddi sorunlar yaşadım.
Gardırop aynalı olacağı söylenmişti, ancak cam gönderildi.
Tüm ürünlerin MDF olacağı belirtilmişti fakat bazıları sunta çıktı.
Koltuk takımı ise adeta eski bir koltuğun üzerine sadece bir bez geçirilmiş gibiydi.
Konsolun parçaları ise yerleştirirken elimizde kaldı, aşırı kalitesizdi. Ayrıca, puf gönderileceği söylenmişti fakat puf da gönderilmedi.
Sorunları çözmek için mağaza ile iletişime geçtim fakat satıcı iletişim konusunda oldukça problemli davrandı, herhangi bir çözüm sunmadı ve beni suçluymuşum gibi gösterip manipüle ederek telefonu kapattı.
Ürünler garanti kapsamında değil ve satış sırasında garantiyle ilgili herhangi bir bilgi verilmedi.
Ödemeyi kredi kartı ile yaptım ve şu an sadece ilk taksiti ödedim.
Yaşadığım mağduriyetin giderilmesi için ürünlerin değiştirilmesini, iade veya para iadesi yapılmasını ya da mağduriyetimi azaltacak bir indirim uygulanmasını talep ediyorum.