• 0 Takipçi

  • 301 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 152 İşletme görüntülenme

QUEEN MOBİLYA YANLIŞ GÖNDERDİĞİ ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ YAPMIYOR


Temmuzun başında koltuk takımı aldık. 25 günde teslim dediler ama gecikti. Daha sonra fabrika ödeme olmadan malı çıkartmıyor ödeme yaparsanız bizde iki gün içinde teslim ederiz dediler. Misafirim geleceği için kabul ettim ve geri kalan ödemeyi yaptım. Ancak bir hafta sonra geldi. Gelen mobilyayla şok olduk. 1- Koltuğu Bej rengi seçtik krem geldi. 2- Ahşap ayaklar ceviz rengiydi beyaz geldi. 3- Berjerlerin modeli farklı geldi. 4- İşçilik çok kötü. Kısaca doğru olan hiçbir şey yoktu. İtiraz etmemiz sonucunda bize gelen mobilyaları kullanmamızı, mağazada satın aldığımız ürünün aynısını sipariş ettiklerini ancak bir ay daha beklememizi istediler. Artık mobilyasız kalmamak için kabul ettik. Tam bir ay daha oyaladıktan sonra fabrikanın aldığımız mobilyayı üretmediğini söylediler. Resmen dalga geçtiler. Ama oyunları daha bitmedi. Para İadesi içinde 20 gün beklememi istediler. Sonuç olarak son konuşmamızı yaptığımızda 3 aydan fazla geçti. Biz firmaya güvenerek ödemeyi erken yaptık ama anladık ki iyi niyetli olmamak gerekiyormuş. İyi niyetimiz karşılığında onca yalanın söylenmesi ve en sonunda ne iade ne değişim yapmamaları, nasıl vicdanlarına sığdırıyorlar anlamadım. Madden ve Manen çok yorulduk artık. Allah’a havale ediyorum! Yasal haklarımıda sonuna kadar arayacağım!



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL