• 0 Takipçi

  • 419 Görüntülenme

  • 2 Şikayet

  • 294 İşletme görüntülenme

MODANİSA MÜŞTERİ SORUNLARINI ÇÖZME ÇABALARI YOK

  • Ece K.
  • 66 ay önce
  • Şikayet No: 130

19.10.2018 tarihinde saat 20:40'ta Modanisa internet sayfasında 52,49 TL tutarında alışveriş yaptım. Ertesi gün siparişimi kontrol ettiğimde siparişim onaylanmamış olarak görünüyordu. Hafta sonu olduğu için onaylanmamış olabilir diye düşündüm. Pazar günü kontrol ettim hala onaylanmamış görünüyordu. Pazartesi müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede bankanız onaylamadığı için siparişiniz onaylanmamış denildi. Alışverişimi internet bankacılığından kontrol ettiğimde göründüğünü, herhangi bir yol ile kendilerine iletme istediğinde bulunduğumda, böyle bir şeyin mümkün olmadığını, üst birimlerine ileteceğini tarafıma mail yoluyla dönüş yapılacağı bilgisi verildi. Salı günü siparişimi kontrol ettiğimde siparişim iptal edildiğini gördüm. Müşteri temsilcisi ile iletişime geçtim, neden iptal edildi? Bana neden bilgilendirme yapılmadı diye sorduğumda banka işleminizi onaylamadığı için muhasebecimiz tarafından siparişiniz iptal edilmiştir, ücretin yansıdığı banka dokümanlarını tarafımdan istedikleri için mail yönlendireceklerini ilettiler. Pazartesi bu talepte bulunduğumu ve mümkün olmadığını, neden şimdi böyle olduğunu sorduğumda size yanlış bilgilendirme yapılmış denildi. Maillerine cevap verdim, hiçbir geri dönüş yapılmadı. Bu sırada banka ile iletişim kurdum sorunumu anlattığımda tamamen firma ile ilgili olduğunu söylediler. Bunun üzerine firmayla görüştüm, tamamen bankanın sorunu olduğunu yinelediler. Banka ile görüştüğümü, konunun firma ile alakalı olduğunu söylediğimde ısrarlar banka ile olduğunu söylediler. Tekrar bankayı aradım, sorunun firma ile alakalı olduğunu, bankanın ödemeyi onayladığını, kartımın limitinin ödeme için yeterli olduğunu , ödemeyle ilgili bir sorun olsaydı hata kodu olacağını, firmanın gün sonu almadığı için bekleyen provizyonlarında kaldığını söylediler. Tekrar müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede ödemenin alındığını muhasebecileri ile yaşadıkları sorundan dolayı siparişimin böyle olduğunu ücret iade işlemlerini daha başlatılmadığını başlatılacağını ifade ettiler böyle bir firma olamaz. Bir çalışan ücret alınmadığı için iptal edilmiştir diyor diğer çalışan ücret iadesi yapılacak diye bilgilendirme yapıyor. Günlerdir banka firma arasında görüşmek zorunda bırakıldım dediğimde bizim muhasebecimizle olan sorunumuz deniyor madem sorununuz var neden ben banka ile yüz göz oluyorum dediğimde sadece haklısınız yanıtını aldım. Çalışanların yaptıkları işten emin olduklarını düşünmüyorum. Dün müşteri temsilcisi ücret iade işlemlerinin başlayacağını söylemişti bugün yaptığım görüşmede saat 14:50 de sorunun muhasebe departmanına iletildiğini söylüyorlar. Müşteri sorunlarını çözme konusunda hiç bir özverileri çabaları yok. Sürekli oyalıyorlar.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Değerli Müşterimiz, 5830592 numaralı talebiniz çözümlenmiştir. Talebinizin çözülmediğini ve hala devam ettiğini düşünüyorsanız, bu e-postayı yanıtlayarak talebinizi tekrar iletebilirsiniz. Modanisa Müşteri Hizmetleri Ekibi Dear Customer, 5830592 inquiry has been solved. If you believe your inquiry has not been concluded, please respond to this e-mail with a full description of your unresolved inquiry. Modanisa Customer Services Team Cher Client, Votre cas numéro 5830592 a été résolu. Si vous pensez que votre demande n’a toujours pas été résolue, vous pouvez répondre à cet email en décrivant votre problème et ainsi relancer votre requête. L’équipe Service Client de Modanisa Sehr geehrte Kunde, ihre Anliegen mit der Support-Nummer 5830592 wurde bearbeitet und abgeschlossen.Wenn Sie der Meinung sind, dass Ihre Anfrage nicht gelöst wurde,bitten wir Sie uns unter dieser E-Mail Adresse erneut zu kontaktieren. Ihr Modanisa Team عزيزي، العميل .قضيتكم قد تم حلها. إذا كنتم تعتقدون أنه لم يتم حل قضيتم بعد، يرجى الرد على هذا البريد الإلكتروني مع تفصيل كامل لقضيتكم التي لم تحل5830592

  • 65 ay önce
Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL