• 0 Takipçi

  • 373 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 799 İşletme görüntülenme

Eksik ürün verildi bizi suçladılar alışveriş yaptığım için pişmanım


Paramızla rezil oluyoruz... 36 Parça çeyiz setine 3000 TL her şey dahil diye para verdim. Ürünleri teslim aldığımda Karaca Bornoz takımının havluları yoktu mağazaya gidip durumu bildirdim yok zaten dediler, bize bunu bilgilendirmediniz dedim bizi suçladılar üstelik bizimle ilgilenen bayan yardımcı olacağım ayarlayacağım fazla fark olmadan dedi, annesi arkamızdan el kol hareketi yapıp uğraşma ben başımdan savdım demek istedi sonucunda 200 TL fiyat farkı çıkarttılar doğal olarak vazgeçtim. Eksik bilgilendirme, ürünü satana kadar ilgilenme, üstelik saygısızca davranışlar uğraşmak istememek! 50 yaş üstünde bir kadına bu davranışları hiç yakıştıramadım mağazaya gelen bir müşteriye hiç bir şekilde saygısızlık yapma hakkınız yok! O mağazadan alışveriş yaptığım için pişmanım! Mağaza sektörünü iyi bilen biri olarak söylüyorum bunları, müşteri istiyorsanız saygılı ve çözüm odaklı olmalısınız! Üstelik bizim sayemizde prim alıyorsunuz! Neyse... umarım mağaza müdürü Ahmet Aydın bey bu söylediklerimi dikkate alır.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL