• 0 Takipçi

  • 322 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 165 İşletme görüntülenme

Yanlış ve Lekeli Ürün Gönderildi Değişim Yapılmıyor Ödeme Yaptığım Halde Mağdurum.


Tuğba Korseden  80 TL ye paçalı Korse siparişi verdim,
Eve gelen korsenin bedeni büyük geldi değişim için Instagram hatlarıyla iletişime geçtim.
Değişimi yurt içi kargo ile Şemikler şubeye 10 TL kargo bedeli ile yollanmam söylendi parayla birlikte bir not içerisine istediğim modeli yazdım ve gönderdim.
Eve gelen ürün sayfalarında satışı bile bulunmayan benim siparişini verdiğim bir ürün değil ve üstelik bana lekeli geldi hiç kullanmadığım halde Instagram hesaplarıyla tekrar iletişime geçip değişim bile ilgili yardım talep ettim.
Tekrar çok alakasız ilgisiz bir şekilde destek hattı diye bir numara verip oraya yazın denildi ne zaman dönüş sağlanır?
2 haftadır ödeme yaptığım halde mağdurum korse mi kullanamıyorum tekrar verdikleri hatta mesaj çekin denildi verdikleri hatta ve sipariş hatlarına mesaj çekmiştim zaten hala dönüş alamadım.
Mağduriyetimin giderilmediği takdirde Tüketici Mahkemesine şikayet edeceğim, bir korse için 90 TL ödemesini yaptığım halde ürünüm halen gelmedi bu konuda yardım talep ediyorum.

Şikayet Sahibinden Gönderilenler




ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL