• 0 Takipçi

  • 40 Görüntülenme

  • 3 Şikayet

  • 10.351 İşletme görüntülenme

Bozuk Kulaklığı İade Almadılar


Trendyol sayfasından sizin firmanıza ait İnnova adlı kulaklık beğenip aldım.
Ürün farklı bir marka olarak geldi ve sol kulaklığı sadece 30 saniye çalıştı.
Ürünü iade etmek için günlerce ilgili biriminiz beni oyaladı.
Bana ne iletişim bilgisi verdiler ne de adres.
Her ulaşmaya çalıştığımda en az 2 gün sonra cevap verdiler.
Üstün körü cevaplar yazdılar.
Bu arada siparişimi ablam adına ve onun adres bilgileriyle yaptım çünkü çalışıyorum evde değilim.
En sonunda sorununuzu kağıda yazın gönderin yazmışlar cevap olarak yine adres yok kendi imkanlarımla buldum ve gönderdim.
Şimdi Trendyol profilimden ürünün takibine baktım ürün iade reddedildi tarafınıza gönderilecek yazıyor.
Üstelik kargo bedeli ödeyecekmişim. Aynı zamanda smart cep firmanın ürünü olarak da artık Trendyolda gözükmüyor!
Ürün artık başka firmaların satışında görünüyor smart cep adına hiçbir şey bulamadım.
İnsanlara bozuk ürün satıp kayıplara karıştınız inşallah buradan okursunuz.
Ben bozuk kulaklığı ne yapacağım? 
Benim param ne olacak?
Sonuna kadar hakkımı arayacağımı bilmenizi isterim bunun için ne kadar ilgili merci varsa başvuracağım bilginize.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL