• 0 Takipçi

  • 24 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 40 İşletme görüntülenme

Servis İçin Alternatif Çözümleriniz Olmalı Müşterilerinizin Sorunlarına Çözüm Bulmalısınız

  • Özge K.
  • 23 gün önce
  • Şikayet No: 619

Çalıştığım firma TURGAY DİŞLİ MAKİNA olarak imalatta gerekli olan OPC51212MCN havalı tabanca sipariş edip nakit ödeme yaptık. 
Havalı tabancamız bozuldu ve firmayı aradım makinemin yattığını bunun için acil çözüm gerekli olduğunu söylememe rağmen 1 hafta bekleyeceğimizi İstanbul'a servise göndereceklerini söylediler.
Tabancanın belkide çok küçük bir yerinde problem var bunun için 1 hafta kocaman makineyi neden çalışmaz durumda bırakayım ki.
Böyle konularda kesinlikle alternatif çözümleriniz olmalı müşterilerinizin sorunlarına çözüm bulmalısınız.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL