• 0 Takipçi

  • 23 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 2.308 İşletme görüntülenme

Üyelik İptalinde Müşterilerini Bezdirme Politikası Uyguluyorlar


2019 yılında iptal sonrası yeniden taahhütsüz olarak abone olduğum D-Smart platformundan, üyeliğimi iptal ettirmek istediğimde taahhüt bedeli yansıtılacağını öğrendim.
Müşteri hizmetlerini 5-6 kez arayarak ilgili tarihte yapılan görüşmenin dinlenerek taahhütsüz olarak abonelik yenilediğimin tespit edilmesini istememe ve bu kaydı yukarıda da belirttiğim üzere en az 5-6 kere bırakmama rağmen her seferinde sistemlerinde böyle bir kaydın olmadığını söyleyerek gerekli incelemeyi başlatmıyorlar.
Müşterilerini bezdirme politikası üzerine kurulu kazanç sistemi nedeniyle firmayı gayri ahlaki buluyorum.
Maalesef bu konuda hakkımızı arayabileceğimiz yasal bir mecranın olmaması firmaya, müşterilerine istedikleri gibi davranma özgürlüğü veriyor.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL