0 Takipçi
277 Görüntülenme
1 Şikayet
960 İşletme görüntülenme
Trendyol NB Bilişim Nuray Büyüklüoğlu satıcısından ürün satın aldım indirimden yaklaşık 1.000 TL ücret ödedim 1-2 gün bekledim sipariş hazırlık aşamasındayken dün tarafıma bir mail gönderdiler cevaplanamayan bir mail cevapta atamıyorsunuz.
Verdikleri Cevap:
- Öncelikle yaşanan aksaklık nedeniyle özür dileriz.
- Sitemiz üzerinde fiyatlandırma hatası yaşanmıştır.
- Ürün revize edilmiştir.
Özür dileyerek bu konunun kapandığını sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Hata benim hatam değil hatayı kim yapıyorsa o hatanın da bir bedeli vardır ben sorumlu değilim o hatadan kim sorumluysa hesabını ona sorarsınız.
Hukuk karşısında siz mi kazanacaksınız ben mi kazanacağım göreceğiz bir ürünü satışa çıkartın 1-2 gün sonra iptal edin neymiş efendim hata olmuş yanlışlık olmuş gidin yanlışlık olana sorun bunun hesabını bana değil.