• 0 Takipçi

  • 12 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 777 İşletme görüntülenme

NB Bilişim Ürünlerimi Göndermedi


Trendyol NB Bilişim Nuray Büyüklüoğlu satıcısından ürün satın aldım indirimden yaklaşık 1.000 TL ücret ödedim 1-2 gün bekledim sipariş hazırlık aşamasındayken dün tarafıma bir mail gönderdiler cevaplanamayan bir mail cevapta atamıyorsunuz.

Verdikleri Cevap:
- Öncelikle yaşanan aksaklık nedeniyle özür dileriz.
- Sitemiz üzerinde fiyatlandırma hatası yaşanmıştır.
- Ürün revize edilmiştir.
  
Özür dileyerek bu konunun kapandığını sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Hata benim hatam değil hatayı kim yapıyorsa o hatanın da bir bedeli vardır ben sorumlu değilim o hatadan kim sorumluysa hesabını ona sorarsınız.
Hukuk karşısında siz mi kazanacaksınız ben mi kazanacağım göreceğiz bir ürünü satışa çıkartın 1-2 gün sonra iptal edin neymiş efendim hata olmuş yanlışlık olmuş gidin yanlışlık olana sorun bunun hesabını bana değil.

Şikayet Sahibinden Gönderilenler




ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL