• 0 Takipçi

  • 330 Görüntülenme

  • 2 Şikayet

  • 2.054 İşletme görüntülenme

Ürününüzü İade Etmek İstiyorum Ancak İade Kodu Alamıyorum

  • Buse K.
  • 30 ay önce
  • Şikayet No: 835

Trendyoldan almış olduğum 1097 Smart Lüx Kitaplıklı Tek Kişilik Karyola ürününüzü iade etmek istiyorum ancak ürünü iki parça halinde kargoya verdiğinizden dolayı ikinci parça için iade kodu alamıyorum.
İade kodu alamadığımdan ikinci parçayı gönderme sürem azalmakta.
Konuyla acilen ilgilenmenizi rica ediyorum.
Ürünün teslimat numarası: Teslimat No: #1201526910
Ürünün Trendyol iade kodu: İade Kodu: 7270000654360600 (Kargo Firması Adı: Sürat Kargo)



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL