• 0 Takipçi

  • 358 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 287 İşletme görüntülenme

Beş A Mobilya Bizi Mağdur Etti


28.03.2018 tarihinde Beş A Mobilyadan bir adet koltuk takımı ve bir adet yatak odası takımı sipariş ettik. O tarihte İstanbul Pendik Pendorya Alışveriş Merkezindeki Eskidji Bazaar da buluyordu mağazaları. 300 TL kapora verdik ve daha sonra oradan taşındılar. Mobilya sahibi çalışanını gönderdi. Beş A mobilya çalışanına 7.000 TL elden ödeme yaptık. En geç 04.05.2018 tarihinde teslim edeceklerini söylediler. Daha sonra bugün yarın mobilyaları getireceğiz olmadı paranızı iade edeceğiz deyip oyaladılar. Bugün 08.08.2018 tarihi oldu. Hala ürünümüzü teslim etmediler ya da paramızı iade etmediler. Dolandırıldığımı anladım. Şikayetçiyim. Hakkımı sonuna kadar her yerde arayacağım. Dolandırılmak istemeyen kimseye Beş A Mobilyayı tavsiye etmiyorum. Her yere de şikayet ediyorum. Bizi mağdur etti, 4 aydır yerde oturuyoruz, güvendik ürünler gelecek sandık. Zamanımız, paramız boşa gitti, psikolojimiz bozuldu. Maddi manevi şikayetçiyim.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL