• 0 Takipçi

  • 1.194 Görüntülenme

  • 1 Şikayet

  • 49 İşletme görüntülenme

Eski Adı BAYCAN şimdi DNB Global BYCN Olarak Faaliyet Gösteren Acentenin İhmali


Şu anda DNB Global Sigortacılığın şubesi olarak faaliyet gösteren önceden Baycan Sigorta olarak bilinen sigorta acentesinin 20 yıldır kasko ve trafik sigortası müşterisiydim.
22 Temmuzda trafik kazası geçirdim, kontrollü kavşakta yeşil yanınca geçtiğim halde çaprazdan gelen ve kırmızıda durmayan araçla çarpıştım.
Olay yerine yakın olduğu için sigorta çalışanı Enes isimli bey de kaza yerine geldi.
Karşı taraf kırmızıda geçtiğini mükerrer kez itiraf etti ama, tutanağa yeşil sönerken geçtim diye yazdı.
Sigorta görevlim Enes de bunun önemli olmadığını, kamera görüntüleri ile haklılığımın ispatlanacağını ve araç değer kayıp da dahil olmak üzere her türlü hakkımızı alabileceğimizi bu konuda her türlü yardımı yapacaklarını söyleyerek beni rahatlattı.
Kazadan sonra 10 gün boyunca sürekli olarak irtibat halinde olduğum sigortacıma, kazanın yaklaşık 10. gününde kusur oranı resmi raporunun çıkıp çıkmadığını sorduğumda Bayram Can bana karşı tarafın %100 kusurlu olduğunu söyledi.
Ben de buna güvenerek aracın tamir olmasını bekledim, eksper raporu için.
Bu arada araç tamiri 70 gün sürdü, ilk 10 gün dışında sigortacım iki kez aradı, biri araç pert olmadığı halde pert parasını aldınız mı diye bir de kaskonuzun süresi doluyor diye, araç hala tamirde haberi yok.
Araç tamir olduktan sonra değer kaybı başvurusu yapmak için ne yapılması gerektiğini öğrenmek için sigortacımı aradığımda, bana da %50 kusur yazıldığını öğrendim.
Sigortacıma ben size kazadan 10 gün sonra sorduğumda %100 karşı taraf kusurlu demiştiniz dedim, ben orda tahminimi söyledim diye bir cevap verdi.
Sonra kusur raporunu biz göremeyiz size SBM den mesaj gelmesi lazım gibi şeyler söyledi, ki bana böyle bir mesaj da gelmedi.
Ben de kendisine 20 yıllık müşterinizim, sizi ihmalinizden dolayı neden zarar ediyorum, bunu telafi etmeleri gerektiğini söylediğimde, araban tamir olmuş, %50 de değer kaybı almışın (ki henüz almadım ama 4.000 TL gibi komik bir rakam) daha ne istiyorsun, memnun değilsen bir daha bizimle çalışma, kapat telefonu şeklinde saygısız bir ifade kullanarak telefonu suratıma kapattı.
Üzerinden zaman geçtiği için kusur raporuna itiraz edemiyorum, kamera kayıtları da silinmiş olduğu için haklılığımı ispat edemiyorum, avukatım eğer sigorta çalışanı karşı tarafın kırmızıda geçtiğini itiraf ettiğini tanık olarak söylerse haklılığımızı ispatlayabiliriz dedi.
Bunun üzerine Sigorta çalışanını aradım telefonları sürekli meşgule atıyordu.
Bir vesileyle mesajla kendisine ulaştım, tanıklık yapması için rica ettim, yapamam dedi ve o günden itibaren telefon numaramı da engellemişler kendilerine ulaşamıyorum.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL