PAL AJANS MEDYA PLANLAMA DANIŞMANLIK VE REKLAM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

CUMHURİYET MAH. ŞAİR MEHMET AKİF ERSOY CAD. YANYOL NO:38 LİBADİYE ÜSKÜDAR - ÜSKÜDAR / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 6.03.2017 19:27:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : PAL AJANS MEDYA PLANLAMA DANIŞMANLIK VE REKLAM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 16 Ocak 2012 Pazartesi
  • Sermaye : 700.000,00 TL
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 804537
  • NACE Kodu : 731101
SOULECON MEDIA™ ''Pal Ajans'' Medya satın alma, planlama ve reklam hizmetleri. Medya planlamada Doğru strateji en doğru mecra seçimidir. Soulecon Media, hali hazırda temsil ettiği firmalara, tüketicilerinin hayatlarında daha sağlam bir yer edinmesi, onların güveni ve sadakatine yön vermesi ve vazgeçilmez bir marka haline gelmesi için her açıdan tam hizmet verir. Soulecon Media; firmaların, reklam verme konusundaki hassasiyetlerinin ne olduğunu iyi bilir. HİZMET ANLAYIŞI Hizmet verdiği firmalarına en doğru olanı söyler. Bildiği, öğrendiği, deneyimlediği tüm doğrular ışığında ilerler . Geçmişimizin bize verdiği iş ahlakını en doğru şekilde yaparız. PROFESYONEL EKİP Tüm çalışanlarıyla Soulecon, içten ve özverili iş azmi ile tüm firmalarını kendi firmaları bilir ve onların haklarını kendi haklarıymış gibi korur, gözetir. PLANLAMA STRATEJİMİZ Rakiplerin pazardaki konumu, izlemiş oldukları stratejiler, son dönem kullanılan iletişim kanalları, pazar beklentileri ve kampanya sonu durum analizi. KURULUŞ VE DEĞİŞİM Soulecon Media, 2007 yılında kurulmuştur. 2012 yılı itibariyle Pal Ajans Medya Planlama Dan. Rek. Hiz. Tic. Ltd. Şti. unvanını alarak faaliyetine devam etmektedir. KAPSAMA ALANLARIMIZ Reklam planlamaları, destekleyici yan mecralar ve tasarım hizmetlerimiz. Medya Planlama ve Satın Alma Kampanyada verilmek istenen ana mesaj ne olmalı? Hedef kitle kimdir? Hedef kitleye hangi mecralar aracılığı ile ulaşılmalıdır? Hangi zamanda yapılmalıdır? Dijital Planlama Dijital pazarlama bir satış yöntemi değil; ulaşılan sonuçları sayesinde satış artışı sağlayan, bir ilişkilendirme ve iletişim sürecidir. Açıkhava Reklamları Miting medyaları, sokaklar, otobüsler, havaalanları, metrolar, alışveriş merkezleri insanların buluştuğu, bir araya geldiği, iletişim kokan yerlerdir. Prodüksiyon Çalışmaları En verimli çalışma takviminin hazırlanması, projenin doğru bütçelendirilmesi, projede çalışacak profesyonel ekibin kurulması, ve tüm bu oluşumun planlanması. Kurumsal Tasarımlar Kurumsal kimliğin ortaya konması ve prestijli bir noktaya getirilmesi, kurumsal web ve grafik çalışmaları alanında sizlere hizmet vermekteyiz. Sosyal Medya Yönetimi Sosyal medyadaki satışların artması için 5 adım (PRISM) insanlar, ilişkiler, gelen trafik, aboneler ve sosyalliği hedeflemek, parasallaşma. FAALİYET KONUSU: BİLGİ, İLETİŞİM VE MEDYA Reklam ajanslarının faaliyetleri (kullanılacak medyanın seçimi, reklamın tasarımı, sözlerin yazılması, reklam filmleri için senaryonun yazımı, satış noktalarında reklam ürünlerinin gösterimi ve sunumu vb.) Televizyon,radyo,basın,yayın,sinema,mecmua,dergi,afiş, elektrik ve elektronik her nevi teknik cihaz,internet üzerinden reklamcılık yapmak,bunun için gerekli olan stüdyolar,tasarım atölyeleri kurmak,film reji,yazılı sesli, ışıklı ve görüntülü tanıtım ve ilan işlerini yapmak ve yaptırmak ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
PAL AJANS MEDYA PLANLAMA DANIŞMANLIK VE REKLAM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL