ÖLÇME DEĞERLENDİRME - EĞİTİM - DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
Kişisel Eğilimleri Belirleme, Eleman Memnuniyeti Ölçümü, Yetenek ve Beceri Ölçekleri, Bilgi Sınama, Gümrük Mevzuatı ve İthalat İhracat Uygulamaları, İhracatta Katma Değer Vergisi İadesi, Stratejik Pazarlama, Müzakere Becerileri, Sunum ve Yazışma Teknikleri, Sanayi ve Ticari Kurumlara Satış, Temel Satış Teknikleri , Müşteri Geliştirme, İşletmelerde Bütçe Hazırlanması ve Planlama, İşletmelerde Finansal Tabloların Analizi, İşletmelerde Maliyet Bilgilerinin Karar Verme, Planlama ve Kontrolde Kullanımı, Kurumlarda Kalite ve Verimlilik Arttırmak, Maliyet Düşürmede Değer Analizi, ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi, İstatistiksel Proses Kontrolü, Lojistik ve Satın Alma Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri, Müşteri Odaklılık, Müşteri Odaklı Danışmanlık, Takım Çalışması, Kişiler Arası İlişki Becerilerinin Geliştirilmesi, Etkili İletişim Becerileri, İşçilik Maliyetleri Yönetimi, Yönetim Teknikleri, Fabrika Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Planlama
Eğitim ve Danışmanlık hizmeti alacağınız kurumu nasıl seçersiniz?
Karar vermesi oldukça zor ve birçok bilinmezi içeren bir konu……
Kurumunuzun ihtiyaçlarını anlayacaklar mı, sizin dile getirdiğiniz isteklerinizi yerine getirecek dile getirmediğiniz konularda sizi uyaracak, farklı görüş açıları önerecek, yeni yaklaşımlar sunacaklar mı? Eğitim verip sonsuza kadar kurumunuzu unutacaklar mı, yoksa ihtiyacınız olduğunda yanınızda mı olacaklar?
Performans Eğitim Danışmanlık Şirketi hem somut verilere dayanan ölçümleme yöntemleriyle hem de danışmanlarının bilgi ve deneyim birikimiyle 2001 yılından uyguladığı yöntemler nedeniyle referanslarında yer alan birçok yerli ve yabancı kuruluşa hizmet verme fırsatı elde etmiştir.
Ayrıntılı bilgi için bu sitede gezebilir ya da bize ulaşıp bilgi alabilirsiniz.
Amaçlarımız;
Alan çalışması ve ölçme değerlendirmeler ile kurumların çözüm ortağı olmak ve uygulamaya yönelik eğitim programları yoluyla şirketlerin aşağıdaki amaçlarını gerçekleştirmelerine destek olmak;
· Hedeflenen büyümeye ulaşmak,
· Karlılığının artması,
· Ekiplerin performansının ve motivasyonunun artması,
· Nitelikli elemanların elde tutulması ve geliştirilmesi,
· Varolan müşterilerle ilişkiyi sürdürürken, karlılığı yüksek yeni müşterilerin kazanılması.
Yaklaşımımız ;
PERFORMANS’ın temel farklılıkları ve Kurumlara sağladığı yararlar:
PERFORMANS eğitim programları uygulama ağırlıklı ve katılımcıdır. Kişiler gerçek yaşamda karşılaştıkları sorunlarını eğitim ortamında dile getirmek ve çözüm arayışında bulunmak olanağına kavuşur. Bu uygulamalar grup çalışması, kişilik belirleme soru formları, video gibi yöntemlerdir.
Eğitime katılanlar doğal stillerini ortaya çıkartan gerçek yaşam olayları sonucu kendilerini tanıma fırsatı bulurlar. Oysa doğal stilleri ne olursa olsun, olaylara ve koşullara uyduracakları esnekliğe ulaşmalarının başarını arttıracağını öğrenirler ve bu konuda kendilerini geliştirmek için ne yapmaları gerektiğini anlarlar.
PERFORMANS eğitimlerine katılan kişiler bu konularda güçlü ve geliştirebilecekleri yönlerini fark etme fırsatını ederler.Bu noktalarda, geliştirmek istedikleri yönleriyle ilgili kendilerine somut hedefler belirlerler ve bu hedeflere ulaşmak için gerekli çalışmaları ayrıntılı olarak zamanlamalarıyla birlikte yazarlar. Böylece hem eğitime katılan kişi hem de yöneticisi gelişmeleri yakından ve zamanında izlemek olanağı bulurlar.
Neden PERFORMANS ?
Performans’ın tüm çalışmalarının dayandığı bazı temel prensipler vardır:
Müşteri beklentilerini karşılamak ve aşmak.
Eğitiminlerin basit, pratik ve geçerli olması.
Bugün, hemen kullanabilecekleri becerileri öğretmesi.
Eğitim sürecinde katılımcıların ilgilerini çekmek için değişik eğitim yöntem ve tekniklerinin kullanılması. Anlatım bölümleri, tartışmalar, grup ve bireysel egzersizler, kendi kendini değerlendirme amaçlı anketler ve sunumlar.
Katılımcılara neleri farklı yapmaları gerektiğini söylemek yerine kendi kendilerini değerlendirmeleri için yüreklendirmek. Bu yolla, gelişmelerini takip edecekleri ve gerçekleştirmeye kendilerini adayacakları Uygulama Planlarını oluşturabilirler.
Eğitim ortamının her boyutuyla ilgili yüksek standartlar yoluyla katılımcıları isteklendirmek, motive etmek ve bu yolla eğitimleri hem etkin hem de zevkli kılmak.
Performans ’ın Sunduğu Hizmetler
PERFORMANS Eğitimin, ‘kişilerin gelişimi – işletmelerin ilerlemesi’ misyonu müşterilerimizin elemanlarının mümkün olan en etkin ve üretken potansiyellerine ulaşmaları için geliştirmeyi hedefler.
Uzmanlık konularımız:
Liderlik
Yönetim ve süpervizyon
İletişim
Kişilerarası ilişkilerin geliştirilmesi
Müzakere
Eğitimcinin eğitimi
Zaman yönetimi
Değişim Yönetimi
Kalite Eğitimleri
Satış,Müşteri odaklılık
Satış yönetimi
Müşteri hizmetleri
Müşteri yönetimi
Finans,Muhasebe
Problem Çözme Karar Verme
Dış Ticaret Uygulamaları
6 sigma çalışmaları
Eğitim dışında sunduğumuz hizmetler:
- yetkinlik/eğitim ihtiyaç analizi
- koçluk
- eğitim değerlendirmesi ve takibi
- danışmanlık
- eleman seçiminde kişilik eğilimleri belirleme ölçekleri
- iş memnuniyeti anketleri
Referanslarımız
ABB
AK-AL
AKENERJİ
AKKİM
AKPORT
AKPA
AKSA
AKSU
AKTOPS
AKZO NOBEL
ALCON LABORATUARLARI
ANADOLU TOHUM
ARÇELİK
A&T FİNANSAL KİRALAMA
BEKO
BİLİM İLAÇ
BP
DEREN KİMYA
DİNARSU
DUPONT
ECZACIBAŞI HOLDİNG
ENKA PAZARLAMA
ERİKLİ SU
ESEM SPOR
FRİTO LAY
GLOBAL BİLGİ
İŞ YATIRIM
KOÇ SİSTEM
KOÇ YATIRIM MENKUL DEĞERLER
MERCEDES BENZ
MİKROSARAY
ORHAN HOLDİNG
OMNİ
OYAKBANK
PROMENA
SİF OTOMOTİF
SÜPERLİT BORU
TANI İLETİŞİM HİZMETLERİ
TNT LOJİSTİK
TOTAL OIL
TURKON HOLDİNG
TÜRK EKONOMİ BANKASI
TÜRK PHILIPS
UNILEVER
YAPI KREDİ BANKASI
ZİRAAT BANKASI