• 0 Takipçi

  • 2.765 Görüntülenme

  • 7 Şikayet

  • 6.458 İşletme görüntülenme

Bozuk ürün iadesi hakkında


İnternet üzerinden firmanızdan 99 TL kapıda ödemeli aldığım 2 adet kuvvet macunu 14.05.2018 tarihinde yurt içi kargo tarafından adıma teslim edildi ve 99 TL'yi kargo kuryesine ödedim. Paketi açtığımda macunlar akmış poşetin içine dağılmıştı. Yine aynı gün 14.05.2018 tarihinde derhal yurt içi kargoya ürünü teslim ederek ambar tesellüm fişi, ihtiraz kayıt belgesi ve durum tespit tutanağı evraklarını alarak kargodan ayrıldım ve bunu da hemen 02129453488 nolu telefona bildirdim cevap veren bayan bu hattın sipariş hattı olduğunu ve iade bölümüne bildireceğini şikayetimi ve bana döneceklerini söylemesine rağmen tam bugün 20 gündür arayan soran olmadığı gibi üsteki telefonu defalarca aramama rağmen kimseye ulaşamıyorum. Bu sizin tutumunuz asla ciddi bir kuruluşa yakışmayacak durumdur. derhal sorunumu çözüp 99 TL paramın iadesini talep ediyorum. Aksi durumda meblağ küçük olmasına rağmen en kısa sürede hakkımı tüketici haklarına müracaat ederek arayacağımı bildirir mağduriyetimin en kısa sürede çözüleceğini temenni ediyorum.



ŞİKAYETLE İLGİLİ CEVAP VE YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Mesaj Gönder
İşletmeye mesajınızı iletin. KAPAT
İPTAL