• Geri dön

  • 119 Görüntülenme

  • 12 Haber

  • 129 İşletme görüntülenme


• BeautyForward, kişisel bakım alanında tüketicilerin değişen ihtiyaçlarını anlıyor ve yenilikçi kimyayla birleştiriyor

• Günümüzün küresel Ubuntu, Hijyenik Güzellik ve Ambalajsız Güzellik trendleri bir araya geliyor

• Rahatlatıcı, yatıştırıcı ve sakinleştirici cilt bakımı, nemlendirici temizleyiciler ve plastik olmayan paketleme seçenekleri ön plana çıkıyor

Birliktelik, hijyen ve sürdürülebilirlik. Clariant, geliştridiği BeautyForward No. 5 serisi ile Kişisel Bakım endüstrisini, tüketicilerin birliktelik ihtiyacını kucaklamaya ve yeni toplumsal davranışlara uyum sağlamaya teşvik eden çözümlerini duyurdu.

Clariant Kişisel Bakım Küresel Pazarlama Genel Müdürü Fabio Caravieri konu hakkındaki yorumlarını şu sözlerle paylaştı; “Geçtiğimiz yıl yaşadıklarımız ve yaşam tarzımızda meydana gelen değişimler, alışkanlıklarımızı ve algılarımızı değiştirerek çevremizle ilişkilerimizin değerini daha iyi anlamamızı sağladı. Yaşadığımız bu değişimler ile birlikte de, 2021’in kozmetik tüketicilerini motive eden şeyler artık yeni bireysel istekler ve yoğunlaşmış kişisel bakımlar oldu. Böylesi hızlı bir evrim geçirmemiz sebebiyle tüketiciler kişisel bakım endüstrisinden yaratıcılık ve yenilikçilik bekliyor. Bizler de trendlere dair içgörülerimizi paylaşmaktan ve içeriklerimizin etkili cilt, vücut ve saç bakım çözümleri sunmada endüstriye nasıl destek olduğunu göstermekten büyük heyecan duyuyoruz,”

Bu kapsamda geliştirilen BeautyForward No. 5 ürünlerinin, ‘Yeni Normal’in hakimiyet kazandığı bir dünyada öne çıkan toplumsal normlara uygunluğu ve ilham verici formülleri ile tüketiciyle buluşacağı açıklandı. Bunların arasında maske takan kişiler için cilt bakımından ve nemlendirici etkili dezenfektanlara kadar cilt bakımı ve kişisel bakımı bir araya getiren rahatlatıcı formüllerin yer aldığı belirtildi. Geliştirilen bu formüllerin ise, üç küresel trendden elde edilen çıkarımlara göre geliştirildiği duyuruldu.

Trendlerden ilham alan bu formüllerin, daha sürdürülebilir ve çevre bilincine sahip kişisel bakım ürünlerin oluşturulmasını desteklemenin yanı sıra yüksek Geri Dönüşümlü Karbon Endeksine sahip, doğadan elde edilmiş ve son derece gelişmiş bileşenleri ile günümüzün popüler tüketici taleplerini verimli bir biçimde karşıladığı açıklandı. Ubuntu: Çin’den Birleşik Krallığa kadar bütün piyasalardan elde edilen veriler ve günümüzde tüketicilerin giderek artan birliktelik hissi ihtiyacıyla ortaya çıkan Ubuntu trendi, Zulu dilinde ‘Biz sayesinde benim’ anlamına geliyor. Bu trenddeki yükseliş, maske kullanan kişilere yönelik cilt bakımı veya evde saç bakımı gibi yaygın, ortak ve herkese hitap eden ihtiyaçlara dönük ürün talebin artırdığını gösteriyor.

Clariant’ın Yatıştırıcı ve Serinletici Yüz Serumu, maske takan kişilerin cilt bakımı talebine odaklanıyor. Clariant’ın geliştirdiği yatıştırıcı serum cildin nemlenmesi, su ihtiyacının karşılanması ve korunması için geliştirilmiş aktif maddeler ve emülgatörler içeriyor. Hafif dokusu ve hızlı emilimi sayesinde cilde kolayca uygulanan bu ürün maske kaynaklı cilt tahrişini anında rahatlatmaya yardımcı oluyor.

Hijyenik Güzellik: Yapılan araştırmalar sunucu tüketici davranışlarında görülen hızlı değişim nedeniyle el dezenfektanı tüketiminin tavan yaptığını gösteriyor. El temizleme ürünlerinin önemi ve satışlarının artmasıyla, el dezenfektanı alanında etkileyici yenilikler yaşanıyor. Bu alanda tüketicilerin talebi daha lüks ve gelişmiş kullanım deneyimi yaşatan ürünlere kayıyor ve kuruluk gibi yan etkilere karşı daha az hoşgörü gösteriliyor.

Pratik nemlendirici dezenfektan SanitiZ ‘n’ Care’ tüketici ihtiyaçlarına yanıt veriyor. Lüks ve yağsız bir krem-jel formüllü bu dezenfektan, yumuşatıcı içerikleri itinalı bir şekilde etanolle birleştiriyor. Ürünün formülü cildin her daim nemli kalmasını ve derinlemesine temizlenmesini sağlarken, akışkanlık düzenleyici Hostacerin® MCP içeriğinin etanol temelli dezenfektanlara kazandırdığı kıvam verici etki, ciltteki nem etkisinin devamlılığını sağlıyor.

Ambalajsız Güzellik: Araştırmalar, kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde kullanılan ambalajların giderek daha da fazla sorgulandığını ve dünya çapında müşterilerin, paketleme tercihlerinden markaları sorumlu tuttuğunı gösteriyor. Su içeriğini ortadan kaldıran ve konsantre katı formüller geliştiren markalar, karton ve mantar gibi daha sürdürülebilir ambalaj seçeneklerini kullanma şansına kavuşuyor. Konsantre haldeki katı ürünler, ürün hacmine oranla daha uzun süreli kullanım imkanı sunduklarından ambalaja olan talep de azalıyor. Konsantre katı ürünler ve sorumluluk sahibi paketleme tercihleri bu sayede markalara, çevreye verdikleri önemi kanıtlama şansı sunuyor. Talepteki yükselişe cevap veren Clariant, Saçınızın İhtiyacı ve Besleyici Banyo isimli kalıp formundaki ürünleriyle katı ürünlerde çeşitliliğin artırılmasına öncülük ediyor. Özenle seçilmiş fonksiyonel içerikler sayesinde geliştirilen bu katı kalıpların ikisi de plastik içermeyen bir ambalaj serisinin kullanımına imkan tanıyor. Clariant ve Mintel, 9 Haziran 2021’de BeautyForward 5 webinar’ini düzenlemek üzere bir araya geleceklerini duyurdu. Bu interaktif etkinlikte kişisel bakım ve güzellik endüstrisini şekillendiren güncel trendler ve yönelimlerin derinlemesine tartışılacağı ifade edildi. Ayrıca, Clariant’ın bu yeni trendlere yanıt vermek üzere geliştirdiği en son formüller ve içeriklerin de etkinlik sırasında katılımcılarla paylaşılacağı belirtildi.

BeautyForward No. 5 trendlerini ve daha fazlasını www.clariant.com/beautyforward adresini ziyaret ederek keşfedebilirsiniz.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL