Geri dön
393 Görüntülenme
1 Haber
446 İşletme görüntülenme
Neova Sigorta, TSS Müşteri Deneyimi Projesi’yle CX Awards’tan “İyi Fikir Ödülü”nün Sahibi Oldu
Sigorta sektörünün önde gelen şirketlerinden Neova Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) alanında gerçek ihtiyaç ve beklentileri belirlemek için hayata geçirdiği müşteri deneyimi projesiyle CX Awards’ta “Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde “İyi Fikir Ödülü”ne layık görüldü.
Sigortacılık sektöründe yenilikçi ve müşteri odaklı yaklaşımıyla öne çıkan Neova Sigorta, müşteri deneyimi alanında ödüllerine bir yenisini daha ekledi. Neova Sigorta, bu yıl 7’ncisi düzenlenen CX Awards’ta TSS alanında yaptığı kapsamlı müşteri deneyimi projesiyle “Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde İyi Fikir Ödülü’nü kazandı. Neova Sigorta, TSS ürününü müşterileriyle buluşturmadan önce, Türkiye’nin dört bir yanında farklı kişilerle yüz yüze mülakatlar yaparak sektördeki gerçek ihtiyaç ve beklentileri belirlemeyi hedeflediği bir müşteri deneyimi projesi başlatmıştı. 2.5 ay süren bu çalışmadan çıkan sonuçlarla sektörün en kapsamlı TSS ürününü müşterileriyle buluşturmuştu. Neova Sigorta, müşteri deneyimi alanında kazandığı bu ödülle sektördeki öncü konumunu bir kez daha kanıtladı.
İhtiyaca odaklanan yenilikçi bakış açısı
Neova Sigorta Dijital Kanallar, Dijital Pazarlama ve Bankasüranstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sami Kaya, “Neova olarak çağın koşullarına göre değişen müşteri beklentilerini dinamik bir yaklaşımla karşılayan ürünlerimizle, sadece bir sigortacılık hizmeti sunmuyor, aynı zamanda onların hayatlarına değer katacak deneyimler tasarlıyoruz. TSS ürünümüzü çıkarmadan önce hayata geçirdiğimiz müşteri deneyimi projemiz ise standart uygulamaların ötesine geçen geniş teminatlarıyla sigortalılara kapsamlı bir sağlık güvencesi sunmamızda etkili oldu. Müşterilerimizi odağımıza alan yaklaşımımızla sektörümüzü en yenilikçi ürünlerle buluşturmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Neova Sigorta Hakkında
Türk sigorta sektöründe 15’inci yılını dolduran Neova Sigorta, 2024 yılının ardından 2025’e güçlü sermaye yapısı, dinamik ve donanımlı kadrosu ve Kuveyt Türk Katılım Bankası’ndan aldığı güç ile giriş yaptı. Müşterilerine en iyi hizmeti verebilmek için yurt çapında 12 bölge müdürlüğü, 5 katılım bankasına ait toplam 894 banka şube acenteliği, 3.555 adet yurt çapında yaygın acente ve 57 broker kanalıyla 2024 yıl sonu itibarıyla üretimini 19 milyar TL ile sonuçlandırmaya muvaffak olmuştur. Gelecek dönemlerde de paydaşlarının ihtiyaç ve beklentilerini tatmin edebilecek seviye ve kalitede ürün ve hizmetler temin ederek; tüm çalışan, iş ortakları ve nihai olarak toplum ile hep birlikte kazanmayı amaç edinmektedir.