• Geri dön

  • 711 Görüntülenme

  • 17 Haber

  • 60 İşletme görüntülenme


Chery’nin Küresel Yükselişi Tam Gaz Devam Ediyor!
Chery 9 Ayda 2 Milyonuncu Otomobilinin Satışına İmzasını Attı!
Chery Mobilitenin Geleceğini Kullanıcılarıyla Birlikte Şekillendirecek!


Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, eylül ayında gerçekleştirdiği 280 bin 469 adetlik satışla yükselen performansını sürdürdü. Kesintisiz üst üste beşinci ayında da 100 bin adedin üzerinde ihracat gerçekleştiren marka, Çin’in en büyük otomobil ihracatçısı konumunu güçlendirdi. Chery, ilk 9 ayda ise 2 milyon adedin üzerinde kümülatif satışa ulaşarak yüzde 14,5’lik büyüme sağladı. Şirket ayrıca 17–21 Ekim tarihleri arasında Çin’in Wuhu kentinde düzenlenecek 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’ne hazırlanıyor. “Birlikte Yarat Birlikte Tanımla” temasıyla gerçekleştirilecek zirvede Chery, küresel kullanıcıları ve iş ortaklarıyla bir araya gelerek Chery Ekosistem 2.0’ı resmen tanıtacak. Bu yeni adım, şirketin “Bir Yerde, Bir İçin, Bir Ol” misyonunu ileriye taşıyacak.

Sürdürülebilir kalkınmaya yönelik çalışmalarıyla öne çıkan Çinli otomotiv devi Chery, eylül ayı ve yılın ilk 3 çeyreğine ait satış sonuçlarını açıkladı. Şirket, eylül ayında 280 bin 469 araç satışı gerçekleştirerek geçen yılın aynı dönemine göre performansını yüzde 14,7 artırdı. Bu satışların 91 bin 590 adedini yeni enerji araçları oluştururken (yüzde 55,4 yıllık artış) yurt dışı satışları ise 137 bin 624 adede ulaşarak yüzde 26,2’lik büyüme oranına imza attı.

Yeni araçlar ihracat için bekliyor!
Bu sonuçla birlikte Chery, ihracatını üst üste beşinci ayda 100 bin adedin üzerinde gerçekleştirdi ve Çin’in en büyük otomobil ihracatçısı konumunu pekiştirdi. 2025 yılının ilk üç çeyreğinde Chery’nin kümülatif satışları 2 milyon adedi aştı. Bu da yüzde 14,5’lik yıllık bir artış anlamına geliyor. Şirket böylece beş önemli alanda yeni rekorlar kırdı: toplam satışlar, yeni enerji araç satışları, ihracat, marka gelişimi ve sermaye piyasası performansı. Chery’nin yeni nesil otomobilleri, Şanghay Haitong Uluslararası Otomotiv Terminali’nde ihracat için hazır olarak bekliyor. Bu güçlü temeller ve dünya genelinde 17,72 milyonun üzerinde kullanıcının güveni üzerine inşa edilen Chery, daha akıllı ve kullanıcı odaklı bir mobilite ekosistemine dönüşümünü hızla sürdürüyor.

Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi için geri sayım!
17–21 Ekim tarihleri arasında Çin’in Wuhu kentinde düzenlenecek 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi “Birlikte Yarat Birlikte Tanımla” temasıyla gerçekleştirilecek. Bu büyük ilgiyle beklenen etkinlikte, Chery küresel kullanıcılar ve iş ortaklarıyla bir araya gelerek Chery Ekosistem 2.0’ı resmen tanıtacak. Bu yeni adım, şirketin “Bir Yerde, Bir İçin, Bir Ol” misyonunu ileriye taşıyacak. Zirvede, Chery’nin küresel genişleme, yerel operasyon ve akıllı inovasyon alanlarındaki başarılarını sergileyen çok boyutlu deneyimler sunulacak; aynı zamanda geleceğin mobilitesine yönelik yeni yollar da tanıtılacak. Zirvenin öne çıkan bölümlerinden biri olan Chery Marka Sergisi, markanın akıllı ekosistem gelişimini kapsamlı biçimde gözler önüne serecek. Senaryo temelli sergi konsepti sayesinde ziybirliktearetçiler, Chery’nin “Küreselleşme, Yerelleşme ve Yükselme” yolculuğunu deneyimleyecek. Sergide ürün inovasyonu, yaşam tarzı ve akıllı teknoloji unsurları bir araya getirilerek, Chery’nin “otomobilleri” nasıl birer “yaşam yol arkadaşı”na dönüştürdüğü gösterilecek. Bu sergi yalnızca bir ürün tanıtımı değil; aynı zamanda Chery’nin kullanıcılarıyla duygusal bağını derinleştirme konusundaki kararlılığının bir yansıması. Şirketin ekosistem stratejisinin, mobiliteyi işlevsel bir deneyimden çıkarıp kişiselleştirilmiş, insan merkezli bir yolculuğa dönüştürdüğünü teknoloji, yaşam tarzı ve topluluk arasındaki bağlantıları güçlendirerek ortaya koyuyor. Satışlardaki istikrarlı büyümesi, küresel varlığını genişletmesi ve akıllı ekosistemlerdeki yenilikleriyle Chery, gelişiminin yeni bir evresine güvenle adım atıyor. 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi yaklaşırken şirket, küresel kullanıcılarla birlikte akıllı mobilitenin geleceğini ortaklaşa yaratmaya hazır.

Chery Türkiye hakkında
Chery International, pazarı daha iyi anlamak ve kullanıcılara daha iyi hizmet verebilmek amacıyla, Eylül 2022’de, Türkiye’de %100 iştirak ile Chery Türkiye’yi kurdu. Chery Türkiye, Chery markasına ait tüm model ve yedek parçaların Türkiye’deki lojistiği, satışı ve satış sonrası hizmetlerinden sorumludur. Şirket, tüm ticari satışlardan sorumlu olmak üzere; satış, satış sonrası, bayi ağı geliştirme, iletişim ve diğer departmanlarını kurdu. Faaliyetlerini 7 bölgede toplam 55 Yetkili Satıcı ile sürdürüyor. Şirket, 21 Mart 2023’te TIGGO 8 PRO, TIGGO 7 PRO ve OMODA 5 olmak üzere üç SUV modelini pazara sundu. Bu üç model, kalite açısından üst düzey mükemmellik, tasarım açısından şıklık ve en yüksek teknolojik konfigürasyona sahip olmasıyla beğeni topluyor. 7 koltuklu SUV TIGGO 8 Pro Max, ihtişamı, lüks hissi ve güçlü duruşuyla en üst segment otomobil olarak öne çıkıyor ve D-SUV pazarında ilk sırada yer alıyor. TIGGO 7 Pro Max, konfor ve verimlilik açısından aile SUV’ları arasındaki ilk tercih oluyor. OMODA 5 Pro ise; fütüristik tasarımı ve artan kalitesiyle geniş kullanıcı kitlelerine hitap ediyor.

Chery hakkında
Kantar ve Google, ortaklaşa, 2024 Çin Küresel Marka Oluşturucuları İlk 50 listesini açıkladı. Chery, otomobil alanında “Çin’in En İyi Küresel Marka Oluşturucusu” seçilerek genel listede 14. sırada yer aldı ve markanın gücü önemli bir büyüme kaydetti. Chery, kuruluşundan bu yana bir küreselleşme stratejisi uyguladı ve uluslararası rekabet gücüne ve nüfuza sahip bir otomobil markası oluşturma kurumsal vizyonuyla her zaman teknoloji odaklı gelişime bağlı kaldı. Sürekli teknolojik yenilik yaklaşımıyla hareket eden Chery, küresel pazarlara komple araç, CKD parçaları, motor, üretim teknolojisi ve ekipman ihraç eden ilk Çinli binek otomobil şirketi oldu. Chery, ürün stratejisi, yerelleştirme stratejisi ve yetenek stratejisinin uygulanması yoluyla yerel ve uluslararası pazarları geliştirmeye, küreselleşmeyi sürekli derinleştirmeye ve çevre dostu, teknoloji, aile ve arkadaşlık ilkelerine odaklanıyor. 27 yıllık geliştirme sürecinin ardından Chery’nin satış ve servis ağı, 80’in üzerinde ülke ve bölgeyi kapsarken, dünya genelinde 14 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşılmış durumda. Ayrıca Chery, sürekli çabalarla topluma katkıda bulunarak ve küresel tüketicilere daha iyi ürün ve hizmetler sunarak küresel pazarlarda çevre dostu kalkınma, çevre koruma, sosyal refah, personel eğitimi ve diğer alanları kapsayan çeşitli sosyal katkı faaliyetleri yürütüyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL