• Geri dön

  • 274 Görüntülenme

  • 17 Haber

  • 289 İşletme görüntülenme


Tadım, MediaCat ve Instagram Türkiye ortaklığıyla hayata geçirilen InstaChamp’ın 12’nci dönem Interactive Formats kazananı oldu. Var Böyle Tipler ile gerçekleştirilen kampanyada salgın nedeniyle evde kalan ve sıkılan gençlere “Ev erkeği Faruk Abi” karakterinin esprili diliyle film önerilerinde bulunuldu.

Türkiye’de ambalajlı kuruyemiş sektörünün lider markası Tadım, Var Böyle Tipler hesabıyla Instagram’da gerçekleştirdiği kampanya ile 12’nci dönem InstaChamp Interactive Formats kazananı oldu. “Ev erkeği Faruk Abi” karakteri evde kalan gençlerin sıkıntılarına çare olmak amacıyla klasik filmleri esprili dille anlatırken her filme özel bir kuruyemiş önerisinde bulundu. Hedef kitlenin yaygın olarak kullandığı sosyal medya kanalları gözetilerek Instagram Stories’de gerçekleştirilen kampanyada; ‘swipe up’ özelliği kullanılarak ürünler hakkında daha fazla bilgi alınması sağlandı. Hedef kitlenin beğenisini kazanan kampanya kapsamında hazırlanan story’ler milyonlarca kişi tarafından izlendi.

Kampanyanın sonunda; Tadım Instagram hesabında, takipçilerin filmleri emojilerden yola çıkarak tahmin ettikleri bir yarışma gerçekleştirildi. Kazanan takipçilere ise film izlerken onlara eşlik edebilmek amacıyla Tadım ürünlerinden oluşan bir kutu gönderildi.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL