YELLOW MİLE İNŞAAT TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

ALIRIZA GÜRCAN CAD. ÇIRPICI YOLU MERIDYEN İŞ MERKEZI KAT:1 NO:135 MERTER / İSTANBUL - GÜNGÖREN / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 11.02.2015 01:26:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : YELLOW MİLE İNŞAAT TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 4 Mayıs 2007 Cuma
  • Sermaye : 250.000,00 TL
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 625200
  • NACE Kodu : 791200
Yellowmile Call Center Services (Yellowmile CCS), stratejik olarak sadece ”Çağrı Merkezi alanına odaklanmış” bir firmadır. Telefonda satış. Telefonda pazarlama. Talep oluşturma Abonelik satışı. Müşteri elde tutma. Müşteri geri kazanma. Müşteri taleplerini değerlendirmek Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek Ürünle ilgili sorunları çözmek Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak 2006 yılında başlayarak sektörün önde gelen firmaları ile stratejik çözüm ortaklığı yapmaktadır. 2006 yılı itibarı ile ASK Satış Kanalının da katılması ile sektörde lider firma olma özelliğine sahip olmuştur .Yellow mile Kanalı Çağrı Merkezi üzerinden satış yapma haklarına sahip olarak , hem saha hem de uzak mesafeli satış haklarına sahip olan lider bir kuruluştur. Türkiye genelinde İş Ortaklığı paylaşımı modeli ile iş geliştirme yapmaktadır. Yellow mile Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi ve bayi topluluklarından biri olarak uzun yıllardır ürünlerini çağrı merkezleri ve bayi yapısını üzerinden satışını gerçekleştirmektedir. Yellow mile temel ilgi alanları ;Türkiye’nin hızla büyüyen dijital platform ve internet sektörlerinde satış ve pazarlama konusundadır .Yellow mile faaliyet gösterdiği sektörlerde lider konumdadır. Yellow mile , sahip olduğu saygınlık ve marka imajı, güçlü ortaklıkları ve Türkiye piyasaları hakkındaki bilgi ve deneyimi sayesinde ana faaliyeti olan satış - pazarlama alanlarında büyümüş ve Türkiye ekonomisinin gelişimine katkı sağlayan önemli bir güç haline gelmiştir. Türkiye nin bir çok ilinde uzman kadrosuyla birlikle hizmet vermektedir . INBOUND ( GELEN ARAMA )HIZMETI Tecrübeler göstermiştir ki, yeni müşteri kazanmak için yapılan çalışmalardaki maliyet kalemleri, mevcut müşteri memnuniyetinin arttırılarak devamlılığını sağlamak yönünde yapılan çalışmalardaki maliyet kalemlerinden her zaman daha yüksek olmuştur. Bu nedenledir ki firmalar, mevcut ve potansiyel müşteri talep ve şikayetlerini toplamak, değerlendirmek ve çözümlemek amacı ile Çağrı Merkezi çalışmalarına hız vermektedirler. Çağrı merkezi operasyonu sadece bir ses iletişim noktası değil çözüm noktası olması gerektiği için farklı bir bakış açısı ve uzmanlık gerektirir. Yellow mile Inbound Call Center çözümleri, ana odağını müşterilerinizin oluşturduğu operasyonunuzun giriş kapısını oluşturur." Yellow mile Call Center farklı amaçlarla oluşturulan tüm çağrı merkezlerinde olması gereken değeri sağlamak amacıyla konumlanır. Temel çağrı merkezi fonksiyonlarını stabil olarak sağlamasının yanısıra esnek entegrasyon yeteneği ile farklı uygulamalarla etkileşimli olarak çalışır. Birbirinden bağımsız birden fazla operasyonu rahatlıkla yönetebileceğiniz, işlevsel bir ortam yaratabileceğiniz Yellow mile Call Center uygulaması ile ister kurumunuzun kendi çağrı merkezini oluşturabilirsiniz, isterseniz outsource hizmet verebileceğiniz profesyonel bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz. OUTBOUND ( DIŞ ARAMA )HIZMETI Tecrübeler göstermiştir ki, yeni müşteri kazanmak için yapılan çalışmalardaki maliyet kalemleri, mevcut müşteri memnuniyetinin arttırılarak devamlılığını sağlamak yönünde yapılan çalışmalardaki maliyet kalemlerinden her zaman daha yüksek olmuştur. Yellow mile Çağrı Merkezi Hizmetleri, telefonda satış yapmanın her geçen gün zorlaştığı günümüz piyasa koşullarında, tamamen tele-satış için tasarlanmış seçme – yerleştirme, eğitim, performans yönetimi, koçluk ve çalışan motivasyonu sistemleriyle kurumsal müşterileri adına başarılı projelere imza atmaktadır. ILETIŞIM BILGILERI Ünvan : Yellow Mile A.Ş. Adres : Alirıza gürcan caddesi çırpıcı yolu Meridyen İş Merkezi Kat: 1 No: 135 Merter / İSTANBUL Tel : 0212 435 05 85 Tel : 0212 434 00 04 E-Mail : info@yellowmile.com.tr

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
YELLOW MİLE İNŞAAT TURİZM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL