• Geri dön

  • 571 Görüntülenme

  • 35 Haber

  • 5.960 İşletme görüntülenme


McCann İstanbul’un Coca-Cola Energy’nin Türkiye lansmanı için hazırladığı birbirinden enerjik 6 film TV kanallarında gerçekleşlen “roadblock”un yanı sıra dijital platformlarda da eşzamanlı olarak yayına girdi.

Hedef kitlelerin müşteri yolculuğu haritaları çıkarılarak, temas noktalarına özel mesajlarla yapılandırılan kampanya örgüsü çok mecralı yapısıyla dikkat çekiyor.

Youtube, Instagram, Facebook, Twitch ve Spotifiy gibi dijital mecraların yanı sıra; geleneksel ve dijital OOH uygulamalarıyla “Bu enerji Sana!” mesajı mecra ve tüketici yolculuğu dinamiklerine göre şekillendirilmiş.

Prodüksiyonunu Anima İstanbul’un gerçekleştirdiği, yönetmenliğini ise Aytuğ Üngör’’ün yaptığı 15’er saniyelik 6 kopya “Bu enerji Sana!” mottosuyla farklı hedef kitlelere özelleştirilmiş ortak bir dille sesleniyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL