• Geri dön

  • 327 Görüntülenme

  • 44 Haber

  • 888 İşletme görüntülenme


Burger King®️, Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen “2022 Ekonomiye Fayda Endeksi” araştırmasında sektörün “Elmas Markası” ve Türkiye’nin ‘’Sembol Markası’’ ödülüne layık görüldü.

Türkiye’de 700’den fazla restoranı ile hizmet veren vazgeçilmez lezzetlerin adresi Burger King®, Türkiye İtibar Akademisi tarafından düzenlenen “2022 Ekonomiye Fayda Endeksi” araştırmasında sektörün “Elmas Markası” ödülünü ve iki yıl üst üste sektörel derece elde etmesiyle Türkiye’nin ‘’Sembol Markası’’ ödülünü almaya hak kazandı.

TAB Gıda Burger King Pazarlama Müdürü Emel Onganer, “Burger King® Türkiye olarak her zaman topluma değer katan projelere imza attıklarını belirterek, “Her zaman farklı, ilgi uyandıran ve dikkat çekici işler yapmaya önem veriyoruz. Ürettiğimiz projeler ile fayda algısını vurguluyoruz. Türkiye İtibar Akademisi tarafından 26 bölge ve 72 ilde 12 bin kişiyle gerçekleşen araştırma sonucuna göre aldığımız ödüller doğru işler yaptığımızın göstergesi. Önümüzdeki dönemde de ödüllerden aldığımız heyecanla çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL