• Geri dön

  • 504 Görüntülenme

  • 42 Haber

  • 466 İşletme görüntülenme


LACOSTE’DAN HOUSE OF SUPERSTEP’E ÖZEL KOLEKSİYON

House of Superstep için özel üretilen Lacoste Koleksiyon kampanyası için Türkiye’nin en çok dinlenen sanatçılarından Sefo, Youtuber Meryem Can, içerik üreticisi Şeyda Erdoğan, Ragıp Narin ve Yenal Atlas kamera karşısına geçti.

Fransız moda evi Lacoste, dünyada ilk kez farklı bir marka için Lacoste Koleksiyonu hazırladı. House of Superstep için ürettiği Lacoste Koleksiyonunu dijital bir kampanya çekimiyle sundu. Lacoste Türkiye’nin yaratıcı ajansı Kingdom İstanbul tarafından senaryosu ve prodüksiyonu üstlenilen kampanyada, Kent ve sokak kültürünün tüm paydaşlarına kapılarını açan bir komünite merkezi olmasının yanında uluslararası pazarda kendini ispatlamış birçok markanın özel koleksiyonlarına da ev sahipliği yapan House of SuperStep’e özel Lacoste Koleksiyonu tanıtıldı. Türkiye’de gerçekleştirilen dijital reklam kampanyası için Spotify Türkiye’de 2022 yılının en çok dinlenen sanatçıları arasında yer alan Sefo, Youtuber Meryem Can ve dijital içerik üreticisi Şeyda Erdoğan, Tiktoker ve sanatçı Ragıp Narin, model Yenal Atlas kamera karşısına geçti.

Lacoste’un, yenilikçi bakış açısı ve değişen tasarım çizgisinin bir ürünü olarak House of Superstep’e özel üretilen Lacoste Koleksiyonunda canlı renkler, ikonografik logolar, grafik tasarımlar ve alışılmışın dışında timsah logoları yer alıyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL