• Geri dön

  • 944 Görüntülenme

  • 155 Haber

  • 2.393 İşletme görüntülenme


Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo’nun içecek grubu markalarından Pepsi®, Houseparty ile gerçekleştirdiği heyecan verici yeni küresel iş birliğiyle uygulamanın ilk özel soru setini oluşturduğunu duyurdu. UEFA Şampiyonlar Ligi'nin Ağustos ayında merakla beklenen dönüşüne dikkat çekmek adına Pepsi® ve Houseparty, UEFA Şampiyonlar Ligi ile ilgili bilgilere dayanan en yeni futbol soru setini taraftarlar için oluşturdu. Pepsi® Futbol Soru Seti (Pepsi Football Trivia Deck), salgın döneminde çevrimiçi bağlantı kurmak isteyenler sayesinde son aylarda indirilme sayısında büyük artış gözlenen Houseparty'nin ücretsiz oyunlar listesinde yer alacak.

Arkadaşları ve aileleriyle karşılaşarak en zorlu UEFA Şampiyonlar Ligi sorularını yanıtlayan dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılar, sanal olarak sosyalleşme ve birbirlerine karşı rekabet etme şansına sahip olacak. “UEFA Şampiyonlar Ligi'nde en çok hat-trick yapan kimdir?” ya da “Hangi kulüpler UEFA Şampiyonlar Ligi'ni dörtten fazla kazandı?” gibi 250'den fazla çoktan seçmeli ve zorlu soruya ev sahipliği yapan Houseparty'deki Pepsi® Futbol Soru Seti, en bilgili futbol severlere bile meydan okuyacak.

İş birliğinin tanıtımını desteklemek için Manchester United FC yıldızı Paul Pogba tarafından yayınlanan videoda, [https://www.instagram.com/p/CDBvO_nlr4r/]; orta saha oyuncusu, yeni soru setini denemek için orada olduğunu düşünen üç futbol taraftarının Houseparty görüşmesine davetsiz olarak katılıyor. United’ın şimdiki müzik yıldızı Bailey May, spor sunucusu Layla Anna-Lee ve Panna şampiyonu Jack Downer Grup, Pogba’yla ilgili zor bir sorunun yanıtını tartışırken Fransız oyuncu herkesi şaşırtarak Houseparty’ye katılıyor ve doğru yanıt konusunda herkesi uyarıyor.

Son zamanlarda Houseparty, dünyada en çok indirilen uygulamalardan biri haline geldi ve Nisan ayında ABD’deki App Store da dahil olmak üzere 82 ülkede bir numaralı sosyal uygulama oldu. "Yüz yüze sosyal ağ" olarak bilinen Houseparty üzerinden yapılan kullanımı kolay görüntülü grup sohbetleri yoluyla arkadaşlarınızla ve sevdiklerinizle bağlantı kurabiliyorsunuz.

PepsiCo Global İçecek Dijital Pazarlama Müdürü Aman Matharu, “Houseparty, dünya çapında inanılmaz bir hızla büyüyünce biz de milyonlarca taraftara futbolla ilgili bir soru seti sunmak adına kısa sürede bir fırsat yakaladık” diyerek şöyle devam etti: “Houseparty ekibiyle temasa geçtik ve iş birliği yaparak platform için mükemmel bir işe imza attık. Houseparty ile özel bir soru-cevap oyunu oluşturmak üzere ortaklık yapan ilk marka olarak amacımız, UEFA Şampiyonlar Ligi'nin geri dönüşü için daha fazla heyecan yaratmak ve dünya çapındaki hayranların sevdikleri spora daha yakın olmalarına yardımcı olmak.”

Houseparty Kullanıcı Deneyimi ve Pazarlama Müdürü Kimberly Baumgarten ise konuyla ilgili olarak şu yorumda bulundu: “Dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımıza yeni bir soru seti sunmanın heyecanını yaşıyoruz. Houseparty kullanıcılarının yarısından fazlası uygulamayı kullanırken oyunlar oynuyor ve bu sayede eğlenceli bir şekilde Houseparty’nin tadını çıkarıyor. Hayatımızın büyük bir parçasını olan futbolun, arkadaşlarımızla ve ailemizle bağlantı kurma şeklimizde de önemli bir yeri var. Ağustos ayında yeniden başlayacak olan maçların heyecanı artırmaya katkı sunacağımız için gurur duyuyoruz.”

Pepsi® Futbol Soru Seti, iOS veya Android cihazlara Houseparty uygulaması indirilerek ücretsiz olarak oynanabilir.
Pepsi®, UEFA Şampiyonlar Ligi'nin sponsoru olmaktan gurur duyar.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL