• Geri dön

  • 419 Görüntülenme

  • 22 Haber

  • 1.752 İşletme görüntülenme


English Home, Memorial Sağlık Grubu ve Kansersiz Yaşam Derneği, dünyada en çok görülen kanser türü olan meme kanserine farkındalık sağlamak amacıyla “Hayata Yakından Bak” projesinde bir araya geldi. “1 Dakika Bakar Mısınız?” mesajıyla meme kanserinde toplumsal fayda sağlamanın öneminin vurgulandığı “Hayata Yakından Bak” projesinin lansmanı, ünlü ve cemiyet hayatından birçok ismin katılımıyla Momo Bebeköy’de gerçekleştirildi.

English Home, projeye özel tasarladığı çeşitli kategorilerdeki 12 ürünü, seçili 35 mağazasında ve web sitesinde tüketicilerle buluşturdu. Ürünlerin satışından elde edilecek gelirin tamamı ise Kansersiz Yaşam Derneği’ne bağışlanacak. Bütünsel ve kişiye özel tedavi yaklaşımıyla meme kanserinin erken dönemde teşhis edilmesi konusunda sağlık alanındaki tüm deneyimlerini projeye aktaran Memorial Sağlık Grubu ayrıca Kansersiz Yaşam Derneği ile sürdürebilir bir iş birliği yaparak daha çok kadına tarama ve tanı desteği de verecek.

Meme kanseri, günümüzde kadın sağlığını tehlikeye atan en önemli sağlık sorunlarının başında geliyor. Bu kapsamda kadınlara karşı sorumluluk bilinciyle hareket eden English Home, Dünya Sağlık Örgütü tarafından Meme Kanseri Farkındalık Ayı olarak belirlenen Ekim ayında Memorial Sağlık Grubu ve Kansersiz Yaşam Derneği’yle birlikte “Hayata Yakından Bak” projesini başlattı. “1 Dakika Bakar Mısınız?” mesajının vurgulandığı projenin detayları Tanem Sivar’ın katılımıyla, 4 Ekim Çarşamba günü Momo Bebeköy’de gerçekleştirilen özel etkinlikle aktarıldı.

Projeye özel 12 ürün tüketicilerle buluştu

Lansmanda projeyle ilgili açıklamada bulunan English Home Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cennet Melis Uslukılınç; “English Home, yüzde 90 kadın müşteri kitlesine sahip. Bu konumumuz, farklı uygulamalar ve yaklaşımlarla hizmet vermemizi de beraberinde getiriyor. Meme kanserine karşı birlikte hareket ederek farkındalık oluşturabilir, bireysel kontrolün, erken teşhisin ve tedavinin önemini vurgulayabiliriz. ‘Hayata Yakından Bak’ projesi de kadınların daima yanında olduğumuzu göstermek adına önemli bir farkındalık çalışması oldu. ‘1 Dakika Bakar Mısınız?’ mesajını vurguladığımız proje kapsamında meme kanserinin erken teşhisine ve hastalıktan korunmaya dikkat çekecek yatak odası, sofra&mutfak, ev giyimi ve banyo kategorilerindeki 12 ürünü, 35 mağazamızda ve web sitemizde tüketicilerle buluşturduk. Projeye özel tasarlanan ürünlerin satışından elde edilecek gelirin tamamını Kansersiz Yaşam Derneği’ne bağışlayacağız. Bu bağışlarla birlikte daha fazla kadının tedavi ve yaşamsal giderlerine destek sunacağız. Ayrıca çeşitli bölgelere konumlandırdığımız billboard ve mağazalarımızda web sitemizde oluşturduğumuz bilgilendirme sayfasına yönlendiren QR kodlar yer alıyor. Böylece daha fazla insana temas edeceğimize inanıyoruz. Ağırlıklı olarak kadınlara hitap eden bir marka olarak farklı platformlarda kadınların sesi olmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Memorial Sağlık Grubu’ndan ayrıcalıklı erken tanı desteği

Meme kanseri kadınlarda sık görülse de erken teşhisin öneminin kritik olduğunu vurgulayan Memorial Sağlık Grubu Pazarlama Direktörü Hümeyra Hevadpal, projeye ilişkin şunları söyledi: “Her yıl dünyada yaklaşık 2 milyon, Türkiye’de ise 20-25 bin kadına meme kanseri teşhisi konuluyor. Meme kanseri, birçok kanser türünde olduğu gibi erken evrede belirlendiğinde tedavi edilebilir bir hastalıktır. Kadınların her ay kendi kendilerine yapacağı meme muayenesi ve her yıl aksatmadan doktor kontrolllerini ve taramalarını yaptırması meme kanserinin erken teşhisine olanak tanımaktadır. Memorial Sağlık Grubu olarak bu farkındalığın tüm kitlelere yayılması için çalışmalarımızı sürdürüyor, çeşitli projeler ve işbirlikleri ile daha çok kadına ulaşmaya çalışıyoruz. Akademik kadromuz, ileri teknoloji alt yapımız sayesinde bütünsel ve kişiye özel tedavi anlayışıyla sağlık alanındaki tüm deneyimlerimizi aktardığımız ‘Hayata Yakından Bak’ projesiyle meme kanseri konusunda farkındalık yaratarak tüm kadınların yanında olduğumuzu gösteriyoruz. Tüm yıla yayılacak proje kapsamında, tarama ve tanı desteği sunarak, meme kanserinin erken tanısını destekleyen programlarda Kansersiz Yaşam Derneği ile sürdürülebilir bir iş birliği de yapacağız. Projenin bilinçlendirme ve duygusal bağ yaratma noktasında önemli faydalarının olacağına inanıyoruz.”

Kansersiz Yaşam Derneği, projeden sağlanan kaynak ile ihtiyaç sahibi hastalara destek olacak

2010 yılından beri kanser hastalarının şartlarının iyileştirilmesi, kanserle ilgili erken teşhis ve farkındalığın önemi konusunda çalışmalarını yürüttüklerini belirten Kansersiz Yaşam Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Dida Kaymaz; “Erken tanı farkındalığına ilişkin gerçekleştirdiğimiz onlarca projemizin vizyonu ile “Hayata Yakından Bak” projesinin sosyal farkındalık ayağında durmaktan ötürü gururluyuz. Meme kanseri erken teşhis edildiğinde tedavi oranı en yüksek kanser türlerinden biri. “Erken teşhis yaşatır” mottosunun sonuna kadar arkasındayız. Derneğimize gelen başvurular ve devlet hastaneleriyle olan iletişimlerimizle meme kanseri hastalarına ulaşıyoruz. Bu doğrultuda maddi şartları yetersiz meme kanseri teşhisi konmuş hastalara Aile Yaşam Desteği Fonu üzerinden yıllık olarak maddi, ayni ve psikolojik destekler sunuyoruz. Projeden elde edilecek bağışlar doğrultusunda hastaları maddi olarak desteklemenin yanı sıra Memorial Sağlık Grubu hastanelerinin sürdürülebilir katkısıyla kadınlara tarama, tanı ve eğitim imkanını da ulaştıracağımız için mutluyuz.” diye konuştu.

English Home’un “Hayata Yakından Bak” projesi için hazırladığı özel koleksiyonun tüm ürünlerine seçili 35 English Home mağazasından, www.englishhome.com web sitesinden ve English Home mobil uygulamasından ulaşabilirsiniz.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL