• Geri dön

  • 75 Görüntülenme

  • 22 Haber

  • 947 İşletme görüntülenme


Marketing Türkiye Kuantum Araştırması ‘nın gerçekleştirdiği “Tavsiye Şampiyonları” araştırmasında kozmetik sektörü kategorisinde Yves Rocher yerini aldı.

‘Sürdürülebilirlik’ kavramı markaların hem faaliyet alanlarında hem de iletişim çalışmalarında vazgeçilmez bir rol haline gelirken, tüketicilerin marka memnuniyeti, tavsiyesi ve güveni gibi ana kriterleri dışında doğaya duyarlı olmasına önem vermeye başladığı da gözlemleniyor.

Sürdürülebilirlik, markaların uyguladıklarında artı kazandıkları bir kriter değil, üstlenmeleri gereken bir sorumluluk haline geliyor. İnsan eliyle bozulmuş olan dünya dengesinin tekrar insan eliyle optimum seviyeye getirilmesinde tüketicilerin gözünde sektörleri fark etmeksizin tüm markalara oldukça iş düşüyor.

Marketing Türkiye için Kuantum Araştırma‘nın gerçekleştirdiği “Tavsiye Şampiyonları” araştırması bu amaçla var olurken, araştırmalarına sürdürülebilirliği de ekleyerek eşsiz bir metodolojiyle 30 farklı sektörde Tavsiye Şampiyonları’nı belirliyor. Bu doğrultuda; kozmetik sektöründe Yves Rocher de yerini alıyor.

Kozmetik sektörü; ambalaj atıkları, karbon salınımı ve yüksek plastik kullanımının yanı sıra özellikle hayvan deneyleriyle duyarlılık konusunda beklentinin yüksek olduğu bir sektör haline geliyor. Atıktan geri dönüşümü destekleyen, hayvan deneyleri yapmayan ve bunun iletişimini yapan markaların da tüketiciler tarafından dikkat çekerek tercih etme kriteri olduğu araştırma sonuçlarına yansıyor.

Doğaya ve insana saygılı yaklaşımla çevreyi koruma bilinci; Yves Rocher’in ürünlerine ve attığı her adımın temelini oluştururken, %99 doğada çözünebilen ambalaj içeriğiyle Sıfır Plastik Atık projesini destekliyor. Yenilenemez hammadde tüketimini azaltan ve ambalajlarda geri dönüştürülebilir ve geri dönüştürülmüş malzemeleri kullanan Yves Rocher; kozmetik sektöründeki duyarlı davranışlarıyla tüketicilerin ilgisini çekmeye devam ediyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL