• Geri dön

  • 537 Görüntülenme

  • 51 Haber

  • 571 İşletme görüntülenme


2020’de E-ticaret Cirosunu 4’e Katladı

Balparmak, tüketicilere en doğal ve sağlıklı haliyle sunduğu bal ve arı ürünleriyle pandemi döneminde başarısını katladı. Bu dönemde bağışıklık destekleyici, doğal ürünler arasında önemli bir yere sahip bal ve propolise olan yoğun ilgiyle Balparmak online mağazasının cirosu 4 kat arttı.

Tam 40 yıldır bal ve arı ürünleri uzmanlığıyla sofralarda yer alan Balparmak, pandemi sürecinin başından itibaren tüketicilerin yoğun ilgisi ile karşılaştı. Özellikle bal ve propolis gibi bağışıklığı destekleyici ürünleriyle e-ticaret sitesinde ziyaretçi rekoru kıran markanın, 2020 yılında e-ticaret sitesi trafiği bir önceki yıl mart-mayıs ayları arasına göre yüzde 600 artış gösterdi. Balparmak’ıın bağışıklık destekleyici ürünleri olan alkolsüz saf propolis ve Apitera ürünlerinin satışları 10 kat büyürken,bu ürünleri doğal şifa ürünü bal çeşitleri takip etti.

Mart-Mayıs döneminin en çok satılan 5 ürünü sırasıyla Propolis Plus, Yüksek Yayla Balı, Kestane Balı, Propolis Plus Çocuk ve ApiteraMix oldu. 2020 yılının en çok satılan 5 ürün ise sırasıyla Yüksek Yayla Balı, ApiteraZen, Kestane Balı, Propolis Plus ve ApiteraUp şeklinde gerçekleşti. Pandemi dönemi siparişlerinin büyük kısmı ilk kez online mağazayı ziyaret eden kişilerden oluştu. En çok ürün satın alan illerin başında 3 büyük şehir İstanbul, İzmir ve Ankara yer alırken bu üç şehri Adana, Diyarbakır, Antalya ve Samsun izledi.

Propolis satışları 10’a katlandı
Balparmak online mağazasında tüm kategorilerde en çok satılan ürünün bal çeşitleri olduğunun altını çizen Balparmak Genel Müdürü Onur Özyurt, şu değerlendirmelerde bulundu: “Online mağazamız bal ve arı ürünleri konusunda zengin bir ürün gamına sahip. Gerçekleştirdiğimiz kampanyalar, belirli sepet tutarı üzerine hediye ürünler, online kanalların doğasına göre elde ettiğimiz verilerden yararlanarak online’a özel hazırladığımız ürün setleri yoğun ilgi görüyor. Kasım ayında yaptığımız indirimlerle diğer/normal aylara göre satışlarda 2 kata varan artış gerçekleşti. Ancak bizim için en özel dönem Mart ve Nisan ayları oldu. Bu iki ayın ciroları önceki ayların 4 katı üzerinde gerçekleşti. 2020 yılında online mağazamızda bal çeşitleri içinde şifa yönüyle ön plana çıkan kestane balı en çok satılan ikinci ürünümüz oldu. Bağışıklık destekleyici, doğal ürünler arasında en önemlilerinden biri olan propolisin, 2019 yılı ve geçmiş yıllara istinaden satışı 10 kat arttı. Bu yıl ApiteraMix’in muzlu ve portakallı çeşitlerinin yanı sıra yeni ürünlerimiz ApiteraDox ve ApiteraGest’i satışa sunduk. ApiteraDox, toksinlerin vücuttan atılmasına yardımcı olarak detoks etkisi yaratıyor, ApiteraGest ise sindirim sistemini destekliyor.”

“Tüm ürünlerimizin kalitesi priospot sistemiyle güvence altında”
Balın kaynağından sofraya kalite güvencesi Türkiye’nin dört bir yanında üretilen en doğal balları yüksek gıda güvenliği standartları kapsamında özenle seçtiklerini ve az 100 parametrede analiz ettikten sonra saflığını koruyarak tüketicilere ulaştırdıklarının altını çizen Balparmak Genel Müdürü Onur Özyurt, Balparmak’ın tüm ürünlerinin kalitesini ve kaynağını priospot sistemiyle güvence altına aldıklarına dikkat çekti. Özyurt, sistemi şöyle anlattı: “Dünyada ilk defa bir gıda maddesinde Balparmak olarak bizim kullandığımız priospot sistemiyle büyük bir şeffalık içerisinde tüketicilere ürünlerimizin kaynağını gösteriyoruz. Priospot sistemi sayesinde tüketici, satın aldığı balın, doğal ve sağlıklı olduğunu belgeleyen analiz raporunun yanı sıra kaynağının hangi çiçek ve bitkiler olduğu bilgisine rahatlıkla ulaşabiliyor. Bunun için tüketicinin Balparmak ambalajlarında yer alan QR kodu telefonuna okutması yeterli oluyor.”

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL