• Geri dön

  • 854 Görüntülenme

  • 203 Haber

  • 4.842 İşletme görüntülenme


Liv Hospital’ın düzenlediği, SAĞLIKTA MULTİKÜLTÜREL YAKLAŞIM VE HİZMET KONFERANSI”nda; A’dan Z’ye hizmet dinamikleri ve hastanecilikte çoklu kültürel yaklaşım ele alınarak masaya yatırıldı. Hastanecilikte yönetim, misafir hizmetleri, hasta bakım hizmetleri, iletişim ve hekimlik süreçlerinin uluslararası düzeyde ortak bir dille pratiğe dönüşmesinin ele alındığı ve 25 panelistin yer aldığı toplantı yoğun bir katılımla, bilgi dolu geçti. Etkinliğe; sektörün ileri gelen sağlık kuruluşlarının yöneticileriyle ve yurt dışında pek çok hasta tecrübesi olan hekimlerimizle birlikte Sağlık Turizmini Geliştirme Konseyi Kurucu Başkanı Emin Çakmak ve Castrol Başkan Yardımcısı Ömer Dormen gibi alanında başarılı isimler katıldı.

10 Kasım’da Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ü anma töreninin ardından Liv Hospital Vadi İstanbul’da düzenlenen “SAĞLIKTA MULTİKÜLTÜREL YAKLAŞIM VE HİZMET KONFERANSI”nda; sağlık sektörünün önde gelen isimleri ve markalarının temsilcileri, sağlık sektöründeki önemli kuruluşların yöneticileri, STK’lar, uluslararası düzeydeki acente temsilcileri, konsolosluklar ve farklı ülkelerin sağlık bakanlıklarından temsilcilerinin de katılımıyla gerçekleşti. Toplantıda farklı ülke kültürlerini temsil eden, geleneksel kıyafetler giyen misafirler ve Liv Hospital çalışanları renkli görüntüler sergilerken, geleneksel ülke mutfaklarından lezzetli örneklerle damaklar da şenlendi.

Grup Koordinatörü Meri İstiroti, “Atatürk’ü özlemle andığımız 10 Kasım’da, Ulu Önder’imizin de ifade ettiği muassır medeniyetler seviyesine ulaşabilmenin yolu bilimden, eğitimden ve çok kültürlülüğü iyi analiz etmekten geçiyor. Özellikle Türk sağlık sektörünün ve Türk hekimlerinin başarısı artık dünyada parmakla gösteriliyor. Ülkemizde sağlık turizmi son yıllarda ivme kazanmış durumda. Bu bağlamda çok kültürlü hizmet verme yolculuğunda önemli bir yerdeyiz. Türk hekimlerinin uzmanlığı, tıbbi güncel teknolojiler, misafir ve otelcilik hizmetindeki mükemmelliyetçi yaklaşım ve kişiye odaklı tedavi planlamalarıyla ülkemiz ve ülkemizdeki hastanecilik anlayışı her geçen gün daha da gelişiyor.” dedi.

Ülkemizde sağlık sektöründeki multikültürel yapının diğer ülkelere örnek niteliğinde olduğunun altını çizen OHSAD Genel Başkanı Reşat Bahad: “Bu yaklaşım ile Türkiye sağlık sektörü açısından diğer ülkelere nazaran multikültürel çalışma alt yapısıyla örnek alınıyor. Ülke olarak uluslararası hasta kabulünde beşinci sıradayız. Bunu arttırmak için hizmetlerimizi daha iyi seviyeye getirme konusunda çalışmalar yapıyoruz. Bu bağlamda da çok yol kat ettik. Sektör olarak, farklı ülke kültürlerinden çalışan yabancı ekipleri de barındıran hastaneler olarak, bu anlamda çoklu kurum kültürünü yapılandırmayı ve her geçen gün daha da geliştirmeyi hedefliyoruz.” dedi.

Çok kültürlü hizmet verme yolculuğu

Dört oturumla gerçekleştirilen konferansta sektöre ışık tutacak tıbbi hizmetlerin sunumundan, otelcilik hizmetlerine, hasta bakım hizmetlerinden, tüm destek hizmetlerine kadar her alanda çok kültürlü misafirlere hizmet edebilmeyi sağlayabilmek adına neler yapılabileceği konuşuldu. Multikültürel insan kaynakları yönetimi, farklı kültürlerden gelen hastalara sunulan tıbbi hizmetlerde dikkat edilmesi gereken konular, farklı ülkelerden gelen hastaların yaşadığı misafir deneyimi, uluslararası sağlık hizmetleri pazarlamasında inovasyon başlıkları ayrıntılarıyla irdelendi.

Panel Oturumları:

• Multikültürel İnsan Kaynakları Yönetimi
• Farklı Kültürlerden Gelen Hastalara Sunulan Tıbbi Hizmetlerde Dikkat Edilmesi Gereken Konular
• Farklı Ülkelerden Gelen Hastalarımızın Yaşadığı Misafir Deneyimi
• Uluslararası Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında İnovasyon

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL