• Geri dön

  • 260 Görüntülenme

  • 125 Haber

  • 344 İşletme görüntülenme


Müşterilerinin yaşamını kolaylaştıran teknolojik yeniliklerle benzersiz alışveriş deneyimi sunan Migros, yapay zekâ asistanı ŞefGPT’yi müşterilerinin kullanımına açtı. Yemek tarifleri, pişirme püf noktaları ve mutfak gereçleriyle ilgili önerileri sunan ŞefGPT, detaylı alışveriş listeleri de oluşturabiliyor. Ayrıca besin değerleri hakkında bilgiler veriyor ve kişiselleştirilmiş menüler hazırlıyor.

Hayata geçirdiği inovatif uygulamalarla perakendeye öncülük eden Migros, yapay zekâ asistanı ŞefGPT’yi müşterilerinin hizmetine sundu. Kullanıcıların hayatı kolaylaştıracak mutfak önerileri ve tüyoları saniyeler içerisinde paylaşan ŞefGPT ile Migros Whatsapp hattı (+90 530 300 13 00) üzerinden 7/24 sohbet edilebiliyor.

Migros müşterileri, ŞefGPT ile diledikleri yemek tariflerine hızlı bir şekilde ulaşabilirken, detaylı alışveriş listelerini oluşturabiliyor. Besin değerlerinin yanında sağlıklı ve bilinçli beslenme konusunda bilgiler sunan ŞefGPT, yemek davetleri için kişiselleştirilmiş menüler de hazırlıyor.

Migros’un Whatsapp hattında yer alan yapay zeka tabanlı dijital asistanı ŞefGPT, önümüzdeki dönemde kişisel alışveriş alışkanları ve aktif kampanyalar doğrultusunda da ürün önerilerinde bulunacak ve kullanıcılara özel çeşitli avantajlar sunacak.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL