• Geri dön

  • 175 Görüntülenme

  • 124 Haber

  • 358 İşletme görüntülenme


İleri teknoloji ve inovasyona olan bağlılığıyla tanınan Emirates, yolcu hizmetlerini geliştirmek ve kolaylaştırmak için Apple ürünlerinden yararlanarak "Tek Cihaz" adını verdiği yeni bir strateji başlattı. Havayolu bu kapsamda, uçaktaki yolcu hizmetlerini ve genel mürettebat deneyimini geliştirmek ve kolaylaştırmak için 20 bin kişiden oluşan kabin ekibinin tamamına özel Emirates uygulamaları ile yapılandırılmış iPhone 13 veya iPad Air sağlıyor.

Emirates, bu girişim için halihazırda 32 milyon AED'den fazla yatırım yaptı ve bir yıl önce Apple cihazlarını sağlamaya başladı. Bugün 7.000'den fazla Emirates mürettebatı, global uçuş ağındaki günlük 450 uçuşta iPhone kullanıyor. Önümüzdeki aylarda 5.000 kabin ekibi daha yeni uygulamalar ve özellikler içeren iPhone ve iPad alacak.

Emirates'in şirket içi Hizmet Sunumu ve BT ekipleri, kabin ekibinin kullanıcı deneyimini yenilemek ve yolcuların Emirates'ten beklediği birinci sınıf hizmet deneyimini almasını sağlamak için bir dizi yerel ve özel olarak geliştirdiği uygulamaları tasarlamadan önce kabin ekibiyle birlikte kapsamlı bir kullanıcı araştırması kampanyası yürüttü. Bugüne kadar alınan geri bildirimler, Apple ürünlerinin kabin ekibinin iş yerinde kendilerini daha hazır hissetmelerini ve yolculara son derece kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarını sağladığını gösterdi.

Özel olarak oluşturulmuş uygulamalar arasında, Business Class'ta uçak içi yemek siparişi alma sürecini iyileştiren, hızlı ve kusursuz hizmet sağlayan ve kabin ekibinin her yolcunun profilini ve Skywards durumunu görmesine olanak tanıyan bir uygulama da yer alıyor. Başka bir uygulama ise kabin ekibinin en güncel isim listesi ve uçuş bilgilerine erişebilmesini, koltuk değişiklikleri ile sınıf yükseltmelerini görüntüleyebilmesini ve hangi kabin ekibinin uçakta olduğuna dair genel bir bakış sunabilmesini sağlıyor. Yolcuların 360 derecelik bir görünümünü sunan uygulama ile Emirates kabin ekibi, kritik gerçek zamanlı bilgilere erişebiliyor ve en iyi performanslarını sergileyebilmek için ihtiyaçları olan araçlarla donatılıyor. Her bir yolcunun deneyimini benzersiz bir şekilde kişiselleştiren uygulama, daha önceki uçuşlarda kullanılmışsa yolcuların yemek ve içecek tercihlerinin yanı sıra uçak içinde sağlanan giysiler için beden bilgilerini de gösteriyor.

Tek Cihaz girişimi aynı zamanda kabin ekibinin, Emirates’in Dubai’deki merkezinde özel eğitimli uzmanlardan oluşan bir ekip ve Apple Destek aracılığıyla dünya çapında 7/24 desteğe erişmelerini sağlayarak performans ve güvenlik standartlarını da geliştiriyor. Uçaktaki güvenliğin artmasıyla kabin ekibi, uzaktan güncellenen operasyonel kılavuzlar aracılığıyla resmi süreçleri her an kontrol edebiliyor ve Tek Cihaz’ı sürekli eğitim için mikro öğrenme yoluyla bir platform olarak kullanabiliyor. Ayrıca Emirates kabin ekibinin iPhone'u kişisel kullanım amacıyla kullanmasına izin verilirken, özel verileri de korunuyor.

Apple ürünleri, hızlı şarj, daha uzun pil ömrü, hafif tasarım ve birinci sınıf üretim kalitesi gibi birçok işlevsellikle Emirates kabin ekibinin zorlu çalışma ortamını destekliyor. Ayrıca, Apple'ın sektöründe lider olan güvenlik sistemi, yolcu ve kabin ekibi bilgilerini koruyor. Bu doğrultuda cihaz içinde yer alan güvenlikten yararlanarak, kullanıcı kimliğini güvenli Face ID ile doğruluyor ve yolculuk tamamlandıktan sonra da uçuş bilgilerini kaldırarak hem yolcuların hem de çalışanların gizliliğini koruyor.

Tek Cihaz’ın tanıtımı; kabin ekibinin donanım ve işletim yazılımı sorunlarını sorgulaması, Emirates uygulama desteğine erişmesi, cihaz aksesuarı ihtiyaçlarını karşılaması ve daha fazlası için 7/24 tek noktadan hizmet veren Dubai'deki Emirates Genel Merkezi'nde bulunan kişisel deneyim alanında yapıldı.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL