• Geri dön

  • 413 Görüntülenme

  • 37 Haber

  • 1.055 İşletme görüntülenme


ÇiçekSepeti, özel günlerin her bir müşterisi için aynı duyguları ifade etmeyebileceğinin farkındalığı ile başlattığı Duyarlı Pazarlama Hareketi’ni Babalar Günü’nde de sürdürüyor. ÇiçekSepeti, Duyarlı Pazarlama Hareketi kapsamında özel günlerde e-posta, bildirim ya da kısa mesajla iletişim tercihini müşterilerine bırakıyor.

Online alışveriş sektörünün önde gelen e-ticaret sitelerinden ÇiçekSepeti.com, herkes için aynı pozitif duyguları barındırmayan özel günlerde, markalar tarafından yapılan hatırlatmaları, bildirimleri görmenin bazılarımız için zor olabildiğinin bilinciyle başlattığı Duyarlı Pazarlama Hareketi’ni Babalar Günü’nde de sürdürüyor.

Duyarlı Pazarlama Hareketi kapsamında iletişim tercihlerini müşterilerine bırakarak, bu özel günlerde mesaj, bildirim ya da e-posta almak istemeyenlerin seçimine saygı gösteriyor ve herhangi bir bildirim, mesaj ya da e-posta göndermiyor. Özel günlere yönelik bildirim almak istemeyen ÇiçekSepeti üyelerinin, www.ciceksepeti.com/duyarli-pazarlama adresindeki “İletişim Tercihleri” kısmından ulaşabilecekleri formu doldurarak seçimlerini belirlemeleri yeterli oluyor. Küçük ayrıntıların büyük farklar yaratabileceğine inanan ÇiçekSepeti, tüm markaları başlattığı bu harekete katılmaya da davet ediyor.

Duyarlı Pazarlama Hareketi ile ilgili daha detaylı bilgi için:
https://blog.ciceksepeti.com/duyarli-pazarlama-hareketi-nedir

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL