• Geri dön

  • 759 Görüntülenme

  • 47 Haber

  • 3.330 İşletme görüntülenme


Mahallenin Pizzacısı Domino’s, pandemi döneminde hayata geçirdiği yenilikler ve başarılı iletişimle, bu yıl 20’ncisi düzenlenen perakende sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen Perakende Güneşi Ödülleri kapsamında Pandemi Dönemi Başarı Ödülü’nü alan markalardan biri oldu.

Her yıl başarılı ve özgün çalışmalarıyla sektörün gelişimine katkıda bulunan kişi ve kurumlarının ödüllendirildiği sektörün en prestijli ödülleri olan “Perakende Güneşi Ödülleri”, bu yıl pandemi döneminin en başarılı ve yaratıcı uygulamalarını taçlandırdı.

Domino’s, pandemi döneminde hayata geçirdiği yenilikler ve başarılı iletişimle, Perakende Güneşi Ödülleri kapsamında Pandemi Dönemi Başarı Ödülü’nü alan markalardan biri oldu.

2020, pandemi nedeniyle herkes için zor bir yıl oldu. Sağlığın her zaman önceliklerde ilk sırada geldiği bir kez daha anlaşıldı. Domino’s bu dönemde üst düzey önlemlerle, hem çalışanlarını hem de tüketicilerini korumaya çalıştı. Müşterilerini işin merkezine aldı ve dijital yatırımlarını bugünleri öngörerek, yıllar önce başlattığı için pandemi döneminde ihtiyaçları görüp hızlı bir şekilde aksiyon aldı. Kendini pizza satan bir teknoloji şirketi olarak konumlandıran marka, sipariş alımı ve teslimat adımlarını da hızlıca güncelleyerek yeni döneme hızlı bir şekilde adapte oldu.

Zor günler kampanyasını hayata geçirdi
Pandemi süreci boyunca 245 derecede pişen pizzalarını el değmeden paketleyip, ilk kez tüketicinin açabilmesini sağlayan özel bir etiketle kapatarak servis eden Domino’s, tüketicilerinin ihtiyaçlarına kulak verip güvenlerini kazanacak yenilikçi ve sektöre yön veren uygulamalarıyla fark yarattı. Hijyenin yanı sıra içinde bulunulan zorlu ekonomik koşulları da göz önünde bulundurdu ve “Bir insanı Domino’s’tan daha hızlı ne mutlu edebilir” sloganına yakışır şekilde bu dönemde, ekstra indirim ve kampanyalarla tüketicinin yanında oldu. Böylece tüketici ihtiyaçlarının yanı sıra, onlara neşe ve mutluluk veren marka olmanın mutluluğunu yaşadı.

Pandemide moral kaynağı oldu
Dışarıdan sipariş vermekten korkulan bu dönemde Domino’s eve serviste ve genel olarak büyüme gösterdi. Sadece evlerinde kalanlar için değil, bu dönemde zorlu koşullar altında çalışmak zorunda olanlar için de büyük moral kaynağı oldu. Türkiye’nin her yerindeki pandemi hastanelerindeki sağlık çalışanlarına Yemeksepeti iş birliğiyle 152 bin adet moral pizzası gönderdi. Sağlık çalışanlarına gönderdiği pizzalarla başlattığı bu iyilik hareketini daha da büyüttü. Tüm Türkiye’ye moral olmaya devam etmek istedi ve “İyilik Hareketi” çatısı altında Moral Pizzası çalışmalarını genişletti. Sağlık çalışanlarından sonra ihtiyaç sahipleri için de Moral Pizza’ları göndermeye devam etti. Marka, pandemi süresince iletişimine hiç ara vermedi hatta yeni ürün lansmanları yaparak menüsüne yeni lezzetler ekledi.

Domino’s, pandeminin başladığı günden bu yana yaptığı tüm çalışmalarla; hijyenik, sorumlu ve insanların yanında olan samimi marka imajını güçlendirdi.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL