• Geri dön

  • 270 Görüntülenme

  • 47 Haber

  • 3.330 İşletme görüntülenme


Coffy, büyümeye devam ediyor

‘Tek Fiyatlı Dijital Kahve Noktası’ Coffy, 50’nci şubesini İstanbul’da açtı

Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak ‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle kurulan Coffy, kısa sürede 50 şubeye ulaştı. İstanbul, Ankara, Bursa, Antalya, Sakarya, İzmir, Adana ve Mersin’deki şubeleriyle büyümeye devam eden marka, yıl sonuna kadar 100’den fazla yeni Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmayı amaçlıyor. Gaziosmanpaşa şubesinin açılışında konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Türk kahve kültürünün geleceğini şekillendirmek üzere yola çıkan markamız, güçlü franchising sistemi ile hızlı bir büyüme göstererek kısa sürede 50 şube sayısına ulaştı. ‘Cafe, corner ve konteyner’ olmak üzere 3 farklı konseptimizle AVM’lerden hastanelere, havalimanlarından metrolara dek farklı lokasyonlarda büyümeyi sürdüreceğiz. Hedefimiz, 2023 sonunda 100 Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmak. Coffy’yi Türkiye’nin her iline, her ilçesine, her mahallesine ve dünyanın uzak coğrafyalarına kazandırmayı hedefliyoruz. Yeni şubelerimizle birlikte toplamda yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlayacağız. Dünya markası olma yolunda hayal ortaklarımızla birlikte 2028'de 500 şubeye ulaşmayı planlıyoruz.” dedi.

Yüzde 100 yerli bir marka olarak müşteri deneyimini hızlandıran, özelleştiren ve kolaylaştıran teknolojik alt yapısı, uygun fiyatlı yüksek kaliteli ürünleri ve güçlü franchising sistemi ile kısa zamanda hızlı bir büyüme gösteren Coffy, 50’nci şubesini İstanbul, Gaziosmanpaşa’da açtı.

Türkiye'nin en saygın ve bilinir tedarikçileri ile çalışarak şubelerine yüksek standartlardaki hammadde ve malzemeleri sağlayan, ürün çeşitliliğini sürekli artıran ve teknolojisiyle fark yaratan Coffy; kahve pazarındaki tüketicinin fiyat/performans, tek fiyat ve dijitalleşme yönünde gelişen ortak taleplerini bütünüyle karşılıyor.

Coffy, 2028'de 500 şubeye ulaşmayı planlıyor

Gaziosmanpaşa şubesinin açılışında konuşan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Coffy, ülkemizde örneği görülmemiş bir kahve konseptine sahip ve yeni bir marka, konsept olarak sektörün devleri kadar çok talep görüyor. ‘Cafe, corner ve konteyner’ olmak üzere 3 farklı konseptimizle hem franchise hem kurumsal şubeler açarak hızla büyüyoruz. Hizmet vermeye planladığımız lokasyonlar arasında; AVM’ler, plaza-premium ofis binaları, hastaneler, akaryakıt istasyonları hatta toplu taşıma alanları bile var. Güçlü franchising sistemimizle hızlı bir büyüme göstererek kısa sürede 50 şube sayısına ulaştık. Hedefimiz, 2023 sonunda 100 Coffy şubesini daha Türk kahve sektörüne kazandırmak. Yeni şubelerimizle birlikte toplamda yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlayacağız. Dünya markası olma yolunda hayal ortaklarımızla birlikte 2028'de 500 şubeye ulaşmayı planlıyoruz.” dedi.

Dijital kahve noktası

Teknoloji ve Ar-Ge’ye yatırım yapmayı sürdüren Coffy, güçlü dijital altyapısıyla da dikkat çekiyor. Coffy, Google Play ya da Apple Store’dan indirilen Coffy mobil uygulamasıyla; hızlı, vakit kazandıran, kahve sırasında beklemeye son veren ‘Beklemeden Gel Al’ özelliğiyle öne çıkıyor. İndiren herkese ilk kahvesini hediye olarak sunan uygulama, ‘Sipariş Takip Ekranları’yla da tüketicilerin sipariş konforunu artırıyor. Coffy mobil uygulamaya üye olan herkes Coffy ayrıcalıklarından faydalanılıyor.

‘Bizim Kahvemiz Ucuz Değil, Onlar Pahalı’

Ustalıkla harmanlayıp özenle hazırlanan Kolombiya ve Etiyopya menşeli kahve çeşitlerini tek fiyata sunarak kaliteli kahve deneyimini ulaşılabilir hale getiren Coffy; Türkiye’nin ilk lokal ve tek fiyat sistemi ile çalışan dijital kahve markası. Uluslararası pazarda yaklaşık 1,000 şubelik deneyimi bulunan DP Eurasia Group’un projesi olan Coffy, ‘Bizim Kahvemiz Ucuz Değil, Onlar Pahalı’ sloganıyla ulaşılabilirliğini koruyor ve rekabette farklı bir kulvar yaratıyor.

Coffy, yaz sezonuna hazır!

En güçlü özelliklerinin başında baristaları gelen Coffy’nin kahve çeşitlerinin yanı sıra tatlılar, sandviçler, çörekler ve poğaçalardan oluşan leziz ve uygun fiyatlı menüsü ise ara öğünlerin vazgeçilmezi oluyor. Yaz sezonuna iddialı bir şekilde giren Coffy, yepyeni soğuk içecekleriyle sıcak yaz günlerinde serinletici seçenekler sunuyor. Birbirinden özel tatlara ev sahipliği yapan marka yeni ürünleriyle yaza hazır.

Bayisine her zaman en iyi fırsatları sunuyor

Food-Tech şirketi Pizza Restoranları A.Ş’nin markası olan Coffy, satın alma hacmi sayesinde bayisine her zaman en iyi fırsatları sunuyor ve sektöre yepyeni bir alan açıyor. Yatırımcılar, tamamen yerli bir yatırım yaparak satın alma hacmi ile bayisine her zaman en iyi maliyetleri sağlayan ve globalleşme vizyonu olan bir sistemin parçası oluyorlar. Coffy, sektörde benzeri olmayan bu marka konsepti ve dükkan tasarım desteğiyle, 36 ay gibi kısa bir süreci kapsayan yatırım geri dönüşü planıyla ve son derece düşük maliyetle avantajlı bir yatırım fırsatı sunuyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL