• Geri dön

  • 663 Görüntülenme

  • 129 Haber

  • 165 İşletme görüntülenme


Rexona, 10 yılda geliştirilen patentli ve üstün koruma teknolojisi ile deodorant kategorisinde önemli bir inovasyona imza attı. Yenilenen formülüyle 72 saat kesintisiz koruma sunan Rexona Üstün Koruma Serisi’nin marka yüzleri ise; kendi alanlarında ilklere imza atan Türk Milli Boksör Busenaz Sürmeneli ve Türk Milli Cimnastikçi Ferhat Arıcan oldu.

Yeni Rexona Üstün Koruma sprey deodorant serisi, 10 senede geliştirilen patentli üstün teknolojisi sayesinde gücünü daha da geliştirerek 72 saat kesintisiz koruma sağlıyor. Ter kokusu ve terden kaynaklanan ıslaklığa karşı önleyici formülüyle bir ilke imza atan Rexona anti-perspirant deodorant serisi, pazardaki diğer çok satan markaya göre performans üstünlüğü vadediyor. *

Dermatolojik olarak test edilmiş Rexona Üstün Koruma Serisi, ter kokusu ve ıslaklığa karşı önceki aerosol teknolojisine göre çok daha üstün ve etkili koruma sağlarken yenilenen tasarımlarıyla da dikkat çekiyor. Ayrıca cilde nefes aldırarak kuru ve ferah tutuyor ve böylece büyük bir özgüvenle hareket özgürlüğü sunuyor.

Tüketiciye sunduğu ürünlerde hareketin önündeki engelleri yıkmak ve insanlara hareketi erişilebilir kılmayı amaçlayan Rexona; hareketin sağladığı fiziksel, zihinsel ve sosyal faydaların herkes tarafından deneyimleyebilmesi gerektiğine inanıyor. İnsanların %25'i ter sorununun hareket etmelerinin önüne geçen bir engel olduğunu belirtiyor** çünkü tere bağlı ıslaklık ve ter konusundaki endişe çoğu kişide özgüven kırılmasına neden olabiliyor. Tam da bu nedenle Rexona, büyük yatırımlar sonucu benzeri görülmemiş bir teknolojiyi hayata geçirdi. Rexona Üstün Koruma Serisi 72 saat kesintisiz koruma sağlayarak kesintisiz hareket edebilme özgüveni veriyor.

Rexona Üstün Koruma Serisi, 10 milyon ABD dolarının üzerindeki AR-GE yatırımı ile Unilever tarafından Rexona’ya özel olarak geliştirildi. 16 yeni patentle ürünlerin üstünlüğü kanıtlanan, 200’den fazla klinik çalışmaya sahip Rexona Üstün Koruma Serisi, güzellik & bakım mağazaları, süpermarketler ve online satış kanallarında tüketicilerle buluşuyor.

İlklere imza atan sporcular ile ilklere imza atan üstün performans bir araya geldi!

Rexona Üstün Koruma Serisi için aynı geliştirdiği formül ile bir ilk olmasına dikkat çekmek adına branşlarında ilklere imza atmış genç ve başarılı sporcularımız ile anlaştı. 2020 Tokyo Olimpiyatları'nda şampiyonluk yaşayan, 2019 ve 2022 yıllarında da Dünya Şampiyonu olan Milli Boksör Busenaz Sürmeneli ve 2020, 2021 yıllarında üst üste iki kez Avrupa Şampiyonu olan ve 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları’nda cimnastikte bronz madalyanın sahibi olarak bu branştaki ilk olimpiyat madalyamızı kazandıran Milli Cimnastikçi Ferhat Arıcan. “İlk”leri paylaştığı sporcularımız ile, eşi benzeri olmayan ve teknolojisinde bir ilk olma özelliği taşıyan patentli üstün korumaya dikkat çekiyor.

Gri tişörtün teri ve ıslaklığı en çok gösteren renklerden biri olduğu ve bu nedenle çoğu zaman günlük koşuşturma içinde bu renk kıyafetler giymekten çekinildiği aşikâr. İşte Rexona, hayatlarının her anında hareket halinde olan milli sporcularımızla çektiği reklam filminde bu gerçekten yola çıkarak ürünün üstün performansını gözler önüne seriyor. Rexona’nın yeni kampanyasında; Sürmeneli ve Arıcan, antrenmanlarında gri tişört giyerek, hareket seansından sonra geliştirilen deodorantların gücünü gözler önüne seriyor. Yeni kampanyasıyla Rexona, sadece 72 saat kesintisiz korumanın altını çizmekle kalmıyor, kesintisiz korumanın kesintisiz hareket edebilme özgüvenine de vurgu yapıyor.

Kampanya filmini buradan izleyebilirsiniz:



Künye Bilgileri:

Reklamveren: Unilever / Rexona
Reklamveren Yetkilileri: Eser Lapanta, Revna Tever Serintürk, İlkim Taylan, Victor Hugo, Glen Tan, Mafalda Simoes
Reklam Ajansı: AMV BBDO & PUNCH BBDO
Genel Müdür Yardımcıları: Gülin Erdoğan, Koray Öztürk, PUNCH BBDO
İş Direktörü: Anshula Bichu, AMV BBDO
Kreatif Direktör: Jack Smedley, AMV BBDO
Strateji: Emily Brydon, AMV BBDO; Beliz Atalay, PUNCH BBDO
Müşteri Grup Direktörü: Aylin Acar, PUNCH BBDO
Kreatif Grup Lider: Kerem Çeteci, PUNCH BBDO
Reklam Yazarı: Esma Akalın, PUNCH BBDO
Sanat Yönetmeni: Dilara Aktuğ, PUNCH BBDO
Ajans Prodüktörü: Sedef Tokatlı, PUNCH BBDO
Marka Temsilcisi: Simay Tekin, PUNCH BBDO
Grafik Tasarım: Ozan Küme, PUNCH BBDO
Yönetmen: Tolga Evgüzel, OCTOPUS FİLM
Yapımevi Prodüktörü: Erinç Koyun, Güzin Savurgan, OCTOPUS FİLM

Sporcu Yönetim Ajansı: Portal Rights Management
Medya Ajansı: PHD
PR Ajansı: PR House İletişim ve Danışmanlık

* Nielsen 2022 yılı verilerine göre hacim bazında diğer çok satan rakip markanın 48 saat tere karşı koruma sağlayan ürününe karşı aktif hareket sonunda.
**Rexona Hareket Araştırması | Edelman Intelligence, Nisan 2020

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL